Toppenhelg :)

Chensii .

 

Helgen blev toppenbra sen :) Bästa på länge . Efter jobbet i fredags tog jag det lite lugnt , gjorde mig iordning i min egen takt , käkade oså... och på eftermiddagen fick jag åka in med brorsan till Jönköping . Kollade runt lite på A6 bara , mötte sen upp pappa som va där och han skjussade mig vidare till Taberg ut till Marren & Johan :) Där blev det supergod tacos och tjöt och FEST . Eller jag & M då , Johan som skulle jobba dagen efter fick va chaffis :p Det va himla längesen vi festade ihop så det var på tiden , flera år sen ! Vi hade trevligt , lyssnade gamla låtar o pratade minnen . Sen blev det utgång på Sliver... var faktiskt ganska mycket folk jag känner ute , så det va kul :D Plutt med :) Så jag umgicks med honom mycket . Tack Marinski och ni andra för en go kväll :)

 

Vi fick finfrukost på lördagen haha , och jag fick skjuss ända hem till dörren... men först blev det en glass i bilen från Max.. Blizzard.. gooott vare ! Väl hemma så tog jag det lite lugnt men snart va det dags för o tagga till lite igen så det blev inte mycket med den vilan ! Fixade lite och sen befann jag mig hos Angelica vid 21.. där också Emma var förståss :D Mina fina tjejer ! Vi tog nåt glas och sen gick vi den lilla promenaden bort till festen hos Politis , där satt 3 pojkar och spelade Buzz , en slags frågesport , på Playstation.. så det körde vi mycket sen hela kvällen.. skitkul var det ! Kan rekommendera det spelet ;) Väldigt lyckad och trevlig hemmafest blev det , en seeeeen sådan... jag hann tillochmed ta en rättså lång powernap visst hahaha , så kan det gå när inte haspen e på.... nog om detta :D Emma & jag somnade iaf sjukt gott sen på morgonkvisten hemma hos Angelica .

Söndagen vaknade vi sent , men vi tjejer käkade sen thaimat till "frukost" som Angelica var så pigg och gullig och gick o hämtade hem ;) Satt sjukt bra . Sen blev det tåg hem . Och direkt när jag va hemma hoppade jag in i bilen med mamma o pappa och vi åkte ut till syrran & Mårten o kidsen . Där blev det fruktsallad , glass och mysigt ! Härlig helg =)

 

Sen har jag jobbat måndag & tisdag . Men idag varit ledig . Skön sovmorgon blev det efter den minimala sömn jag fått på sistone . Väcktes framåt 11 av mamma som kom in med en nyttig frulle på sängen.. naaw :) Hon sa att syrran & barnen var på väg hit och att Jessica ville gå ut på promenad med mig i solen... så då vare bara att hoppa i kläderna för sen kom hon =) Va ute lite drygt en timme och det var riktigt skönt ute , lite kallt i fejjan bara... mysigt o umgås lite iaf . Nu har jag slappat lite men känner mig sugen på mer motion , får se om man ska ge sig ut en runda till eller så får det bli lite hemmaträning och massa musiic . Mammas och mitt nya liv funkar bra hittils iaf... supernyttiga och bra planerade måltider varje dag... gillar det . Märks hur mycket piggare man blir av rätt och regelbunden mat alla redan . Satt upp lite mål som ska nås så nu är det bara till att kämpa.. och i Juni är förhoppningsvis målen uppnådda :)

 

Resten av veckan är rätt lugn vad jag vet nu . Imorgon blir det en sväng till A6 med Angelica... måste bl.a lämna in min mobil som lyckades gå sönder i fredags ;( Löning nu med ju haha :D Äeh , bättre o försöka hålla i pengarna så gott det går... har ju faktiskt allt jag behöver just nu när jag tänker efter :P

Längtar till helgen nu och lördag för då ska vi fira Jane , som fyllde år igår :) Bowling på dagen , sen 3-rätters middag hos henne , sen fest & utgång med favoriterna.. kan inte bli annat än kalas

 

Puss ciao :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0