Mellandagsrea är bra skit .

Idag blev det inte nåt Eksjö som egentligen var meningen då folket jag skulle träffat där fick förhinder... men istället blev det lite spring på stan i Nässjö och det dög det med :) Nu sitter jag hemma i min sköna fåtölj och myser i en ny morgonrock hihi . Ett av alla fynden som jag gjorde på rean idag . Jag köpte också ett par nya snygga jeans , 3 tröjor/toppar , 1 linne , fint hårband & armband och en necessär jag spanat på lääänge med massa mysiga bodylotions o såntdär i . På allting var det halva priset på reapriset förutom på mina jeans och linnet där det var halva priset . Men hjälp vad mycket man fick för pengarna , jättefina saker :) Blev ju som hittat typ så jag shoppade på , tog allt de jag ville ha... man får ju passa på ! Det roliga är ju att många av grejerna hade jag spanat på innan ett tag men tyckte typ det var för dyrt då men nu fick jag de fina grejerna typ gratis kändes det som iaf , haha . Ibland blir man nöjd alltså ! Sen tog jag oxå ett nytt hål i örat idag , ett 3:e , nåt som jag med tänkt göra väldiiigt länge.. har bara aldrig blivit av . Så nu har jag 1 hål i ena örat och 3 i det andra.. det blev fint :) Oså har jag köpt en tidning som handlar om kost/träning/hälsa och sånt.. så den ska jag snart kolla lite i och få lite inspiritation av tänkte jag.. men nu först blir det ut på en promenad innan man blir för trött . Måste ta på mig massa kläder bara först så man inte fryser !

 

Imorgon har halva veckan redan gått :O Onsdag och det blir fika med Emma... myyyyys ! Vi har en hel del att prata om visst :) Sen äre torsdag och jag funderar på om man skulle dra sig en sväng till Götet då och hitta på lite bus ! Bestämmer mig nog imorgon för hur jag ska göra tror jag .

 

 

 

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0