Hockey , vin & räkor och kalas

Tjoho there .

 

Måndag igen ! Denna veckan har jag en hel del planer men inget spikat till 100 . Så vi får se om det blir nåt av med allt dedär jag tänkt lite löst på , om man känner för att sätta planerna i verket , det lär ju märkas =) Får se hur rastlös jag känner mig :D Kanske blir det en sväng till Eksjö imon , fixa lite bra saker och umgås . Och kanske Gbg senare i veckan och träffa en massa folk och shoppa ! Ja gud vad jag vill shoppa ! Den som lever får se :) Mer om det senare I guess .

 

Förra veckan utvecklade sig bra sen ;) En onsdagkväll med Ninisen gillar vi alltid ! Blev lite godis och en bra film & sånt mys . Torsdagen drog jag & Amanda till Sävsjö och kollade hockey Sävsjö VS Eksjö hehe... mycket spännande ;) Hon är för bra hon ! För sen blev det lite trevlig middag i Sävsjö med gull och hon var oxå med . Sen massa tjöt på det . Och Karate Kid blev det sen och mys :) Fredagen drog vi oss in till Vetlanda för att springa lite på stan , sen en go fika ! Senare blev det häng hos Mandy , där jag stannade till lördagen . Det blev myskväll med rosévin , räkor , bröd , godis , chips och cola ! 3 stycken i ett kök satt vi några timmar och bara pratade massor och gottade oss innan vi intog sofforna haha , men så himla najs var det =) Senare kom det några nissar till och sällskapade en stund , dem var lite överförfriskade dock , hade varit på nån fest tror jag :P Men efter 05 nångång iaf blev det lugnt och tyst och man somnade gott på soffan . Och dagen efter ska vi inte tala om för det var en skitdag..... förutom lite shopping i Vetlanda en liten stund så var det bara väntaväntavänta på tåg tycker jag , fy och fy . Att man ska behöva bo såhär öde ! Menmen . Snart är våren här , iaf ljusare tider ;) Massa roligt som väntar . Gäller att va positiv ! Kalaset för Wille & Tess som skulle varit i torsdags blev istället igår på söndagen... för himla fint det :) Först jobbade jag under morgonen och sen drog vi till S-fors . Där väntade glada ungar som fick många paket.. och en fin familj . Det bjöds på supergod varm smörgåstårta och kladdkaka med olika bär & grädde . Ett mysigt kalas det 

 

Har lite ångest för jag kom på för en stund sen att man nog borde satsa på att göra Högskoleprovet i år.... that sucks ! Ångest ångest . Lika bra att börja öva lite redan nu tänker jag .

 

P.s. Jag är glad men yr i huvudet och smått förvirrad , precis som det ska va ?

P.s igen. Vintern kan hänga sig. Ge mig sommar. NU saaja !

 

Puss och tjing

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0