Det står still , kommer inte på nån rubrik ? :)

Nähe , nu har man slöat ur här på bloggen igen . Har varit lite kaoz haha . Nä men mycket mycket jobb iallafall och då hinns det inte med så mycket annat :) Glad blir jag när jag får jobba lite ! Spara ihop lite pengar till sommaren är inte fel heller . Måste nog dock se över min shopping lite och skärpa till mig några hekto haha , men det ska jag nog lyckas med faktiskt :) Emma och jag planerar en utomlandsresa om några månader , ev. i Maj till Magaluf som det lutar åt nu... det vill jag verkligen !

 

Som ni kanske anar så åkte jag aldrig till Götet i helgen utan istället blev det galet mycket jobb , delade turer och så . Men denhär helgen som kommer nu så tänkte jag vara ledig för jag har jobbat väldigt mkt på helgerna nu ett tag . Inte festat ordentligt sen nyår , men imorgon blir det lite fredagspartaj och utgång i Jkpg . Och lördag vin med lite girls tror jag och kanske iväg nånstans då med , sånt som märks . Lite partajj och avkoppling vill jag unna mig denna helgen , så det blir  nog gytt :)

 

Igår var det Cultural Care jobb i Jönnet igen , gaaah vad roligt det e ... synd bara att det inte e oftare ! Idag jobbat hemma i Malmbäck och sen promenix och lite . Imon jobb och sen köööööör vi ! :p Börjat läsa en kurs på distans med nuuu.. några veckor framöver... frågan är hur man ska hinna med att plugga också ? Allt går om man vill I guess =)

 

Justeja , jag har blivit redhead nu me . Whoop whoop , känns bra.. så denna hårfärg ska jag väl hålla fast vid ett tag iaf . Senare till våren blir det nog liiite ljusare hår tror jag , slingor osv osv . Bara en parentes :P Och mamma & jag började vårt nya liv tillsammans idag haha... nu ska vi föra lite dagbok och laga massa nyttiga måltider och gott och tänka lite på vad vi stoppar i oss till beachsäsongen , whoppidoo :) Längtar tills det blir lite mindre halt på vägarna med så jag kan byta ut mina promenader till löprundor .

 

Trevlig helg

:*

 

 


Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Hellu hellu! Du kan läsa mitt inlägg här, där står lite:

http://pinknation.se/2010/may/mina-inkop.html



:)

2011-01-25 @ 19:16:48
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0