Bara för att.....

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bodde i Usa? Besökte nya ställen som bl.a Miami, San Fran m.m. Var med om en jordbävning ;) Var iväg från vänner och familj därhemma ett helt år för första och förhoppningsvis sista gången. Och säkert lite fler grejer oxå :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, ingen nära vän så

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? USA, Sverige och Norge ;)

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Eftersom jag kom hem till Sverige precis i mitten av 2010 så saknade man familjen, vännerna & Sverige... svensk mat & godis osv halva året. Och den andra halvan saknade man allt bra man hade i USA och storstadslivet haha! Något som jag vill ha 2011 är väl ett fast jobb & egen lägenhet, det saknar jag verkliiiiiiigen! En man också kanske ;)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 Januari, amazing nyår i Las Vegas. 17 Maj när jag äntligen slutade mitt aupair-jobb. Och 4:e Juni när mamma & pappa mötte mig på flygplatsen när jag kommit hem =)

8. Vad var din största framgång 2010? Jag avslutade mitt aupair-år och därmed en dröm jag alltid drömt jag skulle klara av i mitt liv sedan min storasyster åkte till Baltimore som aupair år 1998. Största framgången är väl hur otroligt mycket man växt som person genom detta äventyr.

9. Största misstaget? Inget man delar här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är lyckligt lottad och väldigt väldigt sällan sjuk! I somras skadade jag min stortå som jag köttade upp på en glasflaska jag klev på i Halmstad haha.

11. Bästa köpet? Min Macbook köpte jag väl i slutet av 2009 när jag tänkte efter... annars hade det lätt varit den! Annars kanske resan till Miami och till San Francisco :D

12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor och kläder, och alla sommarnöjen och roadtrips hemma i Sverige till sommarn när jag kom hem :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vara återförenad med alla hjärtan hemma i Sverige. Att få fira julen hemma!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, det är jättemånga verkligen.. speciellt från i somras :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Typ halva året helt förstörd... och den andra ungefär som vanligt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tänkt mer på mitt eget bästa i vissa fall och lyssnat till förnuftet mer än hjärtat. Men man har lärt sig av misstagen :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sluppit stå ut med vissa saker och människor!

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med världens underbaraste familj. Happy ! :)

19. Blev du kär i år? Jag blir kär heeeeelaaa tiden..... hahaha.

20. Favoritprogram på TV? Kollar nästan aldrig på tv för vi har inga roliga kanaler tyvärr ;S Jag gillar Robins talkshow förövrigt haha!

21. Bästa boken du läste i år? Oj , det var dåligt med det ja !

22. Största musikaliska upptäckten? Vet icke ?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vara med familj & vänner och fira Juldagen hemma med utgång som vanligt :D Massa fina presenter !

25. Något du önskade dig men inte fick? Jaaah ;(

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Se fråga 24 ;) Åt tårta och mös med familjen & Nina + fest!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det allt...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? California girl liksom :) Och sen Svennebanan stilen lol ;P

29. Vad fick dig att må bra? Underbara vänner och en svensk sommar !

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet inte vad jag ska svara på detta faktiskt ?

31. Vem saknade du? Vännerna , familjen.. återigen .

32. De bästa nya människorna du träffade? San Diego gänget ! Och lite folk här hemma man träffat på på senare dar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0