This fall..

Måndag och tisdag redan passerade :) Veckans första dag blev det att bara slappa , en härlig promenad med pappa.. fixa lite och sen en till promenix i friska kvällsluften ^^

 

Gårdagen var en kanonrolig dag ! Vaknade upp med tuppen för en gång skull . Fixade och sen åkte jag och hämtade Carro . Tog tåget vidare till Jönköping . Solen började skina som bara den och det var riktigt sommarväder :) Skulle åka och ha en liten fotosession så vi träffade vår fotograf och tog världens största bil och körde iväg . Vi hade så roligt att vi fotade i 3 timmar på lite olika ställen utomhus :D Så sjukt kul ! Nu väntar jag med spänning på att få bilderna . Hihi . Efter allt posande och alla tusen flashande kamerablixtar var man lite trött och mycket hungrig . Blev världens godaste rostbiffmacka på Subway innan hemfärd . Iiiiiiiih :)

 

Idag är det ganska fint och soligt igen . Skönt ! Blir förmodligen en promenad + fika med en av de goaste killkompisarna i stan , som jag inte sett på evigheters evighet . Imorgon dags för Adelövs marknad med m&p och brorsan . Fredag en liten arbetsintervju i Jkpg , träffa ytterligare en killkompis och sen förmodligen upp till Filipstad på Roadtrip med Emma . Sveriges största marknad , tivoli och you name it :)

 

1 September idag , jag gillar´t ! Har en himlans massa roliga planer . Något som måste bokas in denna månad är iallafall en Oslo tripp till bästa Stoffe för det har jag lovat . Föressten har jag aldrig varit i Oslo , kempedåligt ;)

 

Pussheys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0