Skaka roompa

Hellu .

 

En go helg har passerat och nu befinner vi oss redan i mitten av veckan därpå vilket innebär att det snart är helg igen ;) Det är sjukt vad det flyter på .

Helgen innebar i fredags mys hemma hos min bästa Nina . ICA först för att inhandla godis , grillchips och jordnötsringar . Jaja , det är bara fredag 1 gång i veckan.. och lördag.. och söndag ;) Nästa gång blir det fruktsallad och Loka haha ! Vi mös nere i källaren med Idol och "flickan som lekte med elden" . Bra skit ! :)

 

Lördagen tog det halva dagen innan vi bestämt oss för vad vi ville göra på kvällen , fanns några alternativ att välja på . Men det slutade iallafall med att jag , Angelica och Emma körde på fest i A-berg . Det var lika fint som alltid det . Love love love . Det är bra tjejer det ! Andreas skjussade in oss till Eksjö sen så blev det utgång med skaka rompa och Sean Banan hehe . Lönelördag med så det var massa folk ute , riktigt kul . Träffade bl.a kusinen och vi dansade så svetten rann :P Senare blev man bjuden på käk på Knekten och stimmade runt lite på stan , så kul o träffa en del gamla friends :)  Och så efterfest .. har en riktigt rolig filmsnutt från det , 3 män försöker få upp en rödvinsflaska haha =)

 

Söndagen blev det sooova och sen blev man bjuden på tacos & cola hos Emma.. det var uppskattat ! Lekte med Liam och soffhängde lite innan jag åkte hemåt . Väl hemma intog jag sängläge med min nygamla upptäckt Tom & Jerry kex (svingott) samt SATC-boxen jag lånade av Emma . Söndagar är fina ibland .

 

Nu i veckan har det mest varit att inleda mitt nyttigare liv och köra massa träning hehe . Fixa en massa , storstäda rummet och titta mycket på OTH... har börjat från säsong 1 (väldigt mkt efter ja) . Me like ! Nu är jag helt inne i det . Onsdag idag vilket innebär onsdagsmys ! Med Nina . Men ikväll kör vi nyttigt mys då ;) Sen är faktiskt resten av veckan/helgen oplanerad . Jag måste ta det lugnt en helg nu känner jag verkligen . Så det blir skönt :)

 

Sometimes two roads crosses eachother ♥

 

Puss & hej

 

Jag & Angelica , lördagsbild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0