Karlsseonnes

Utgång igår på Karlssons med Janey och 3 tjejer till.. mycket trevligt ! Jane och jag bockar av ytterligare en kväll som går till historien . Najs !!! Jag skaffade mig kanske även ett jobb på fyllan , inte dåligt haha :D Idag blev det tågresa hem och en finfin pizzabit och cola . Sen började man jobba vid 16 med bästaste Åsa.. inte tråkigt en stund och godis bjöd hon på ;)

 

Nu sitter jag och har tråkigt och väntar på att en mupp vid namn David ska ringa mig . Jag skulle kanske va fylletaxi Eksjö - Jönnet . Men ser inte ut som det blir någe , STIMMIG . Lika glad för de för snart blir de sängen ! Blir ju upp tidigt imon med .

 

Min bror har köpt en porsche . Den SKA jag låna ;)

 

Lite chips på re.... hej då TJabo !

 

Yankalajnen längtar till Osloäventyr 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0