Akkurat ?

Denhär veckan har det verkligen inte hänt mycket... men ibland behövs det en sån vecka också kan jag tänka . Även om jag gått under i tristess och rastlöshet från tid till tid har jag ändå inte riktigt haft tillräcklig motivation för att faktiskt hitta på något , haha.. konstigt . Jag har ändå njutit av denna slappvecka . Men nu ska det därför bli extra roligt att åka in till stan imon :) Fredag fredag fredag ! Jane fixar fest och skjuss till Jönkan så jag bangar faktiskt inte . Det blir vin , skratt och dans imorgon.. räkna med det ! Sen tar jag o jobbar lördagkvällen och söndag dag.. katchiiing . På söndag blir det även stan igen för mys med Caroline och toppa håret litegranna , det är på tiden.. kolla vad långt det blivit.. kass bild men ja:

 


Och det ska sparas och sparas mera men toppning är ett måste . Självlockigt med :P

 

Sen blir det förmodligen Eksjö på måndag för en liten myskväll , kommer bli trevligt :) Sen håller jag tummarna för att jag drar till Oslo nästa helg . YIPPIEKAYEE ! Förhoppningsvis hälsa på 1 eller 2 vänner och festa litegranna . Utforska staden som jag hittils missat ! Och så tänker jag kanske då , om det hinns med , eller inom en snar framtid , pröva lyckan med jobbsök där . Får jag något i en butik eller café så flyttar jag dirr ! Ingen tvekan om saken . Bo där i ett par månader eller ett halvår eller whatever och arppppeeta lite och göra nåt annorlunda . Bara att ta chansen . Provar man inte får man aldrig veta ;) Och jag är impulsiv av mig så jag köööör ! Känner en massa roligt folk i Norge med.. blir superkul . Har även boende sålänge wiee :) Sen ska jag på rekryteringsdag för Oslojobb i Trollhättan med den 22:e , kul grej . Mamma följer med och vi tar en mysdag och passar på att utforska ännu en liten stad .

 

Puss och godnatt - trevlig helg

Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0