Vit choklad... mm mm mmm !

Nu ska jag prova min tur och är med i en tävling där man kan vinna en mysig höstkofta från Elvine på http://klackarnaitaket.blogg.se/ .

 

 

Sen till något helt annat . Jag älskar vit choklad och kommer förmodligen springa till affären på torsdag och leta efter Marabou Vintervit ;) Yaamie ! Spännande spännande...

Vilken slövecka detta är förövrigt ;) Vädret har ju varit sådär så jag har hållt mig inne faktiskt . Orkar inte . Intalar mig själv att det är ok att stanna inne och pysslar en massa med lite av varje . Men imorgon bär det iallafall av in till stan för en traditionell mysfika med världens bästa Emma :) Det gillar vi ! Mer Emma i vardagen är nåt som alla borde ha ;) Päronen kommer hem från semestern imorgon också.. blir trevligt att träffa dem :)

 

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0