Pyssel

Hejs .

 

Idag har jag varit inne i Jönkan en sväng med brorsan . Hade ett ärende + sprang runt lite på stan medans han gjorde lite annat . Dock bygger de ju om hela Jkpgs centrum så det mesta skojjiga var stängt faktiskt . Men det kommer bli sjukt najs när det blir färdigt . Hurra hurra hurra ! Sen hann jag träffa gullig unge Cassandra en liten sväng med , hon fyller 7 år idag.. fruktansvärt söt . Hon var med oss o handlade på Willys innan vi skulle hem . Jag käkar havregrynsgröt till frukost nästan varje dag nu och passade på o köpa en lingonsylt då den tog slut imorse haha :D På hemvägen lät brorsan mig testköra hans porsche.. det var rätt fint måste jag säga ;D

 

Köpte bara några småsaker på stan . Ljuvliga mysbyxor från H&M som jag verkligen var i behov av . Nu blir det myyyyys ! Och investerat i en hårborste från Kicks som tydligen ska va väldigt bra och skonsam mot håret och göra det glansigt m.m, med va var det svinborst eller nåt sånt ? Haha ! Oså köpte jag ett rosa såntdär "Grafitti" nagellack från Isadora som spricker över valfritt underlack . Har nu testat lite .. syns väl inte så bra på bilden , men på ena handen är det svart underlack och på den andra vitt . Rätt coolt att det funkar . Det svarta blev häftigt medans det vita är mer jag tror ja =) Förövrigt tycker jag inte riktigt om o ha nagellack alls när naglarna är så långa som dem är just nu utan tycker det är finare på korta naglar . Kul o testa iaf .

 

 

 

Nu ska jag ut på en liten promenad innan jag kryper upp i soffan med kanske lite te och en skål med vaniljfil & fruktmüsli , I lööööve !

 

Lugn vecka.. bara chilla o ta det som det kommer . Igår innebar detta en tur med Jane till Växjö för att hjälpa henne hämta hem en ny bil . Det var trevligt det =) Lite go mat hanns det också med i stan innan vi körde hem ;) Nu väntar jag på lördag . Bröllop för Sanna & Alexander . Ska bli kul . Ska låna en jättefin klänning av en tjej på jobbet . Snällt ! Bröllopsfest hela dagen/kvällen.. trevligt :) Ännu trevligare att Juliah också ska dit :) Senare på kvällen kilar jag in till Jkpg och kör HALLOWEENFEST på Åtta glas med bra brudar . Galet kul ! Pallar inte köpa en ny outfit , vart dock sugen på dendär snygga Snövit saken . Men känner att det är lite onödigt + att jag nu är sent ute . Men jag har ju min Tinkerbell eller syrrans djävuloutfit från USA . Får se vad jag väljer . Lutar åt syrrans , den var rätt ball ;)

 

Just det , måste tillägga en sak . Häromveckan kom jag på vad jag vill plugga till . Poletten bara trillade ner såattsäga . Så sjukt glad för detta är jag och det känns riktigt bra ! Så till nästa höst ska jag söka in till Universitetet i Göteborg ;) Den finns i några städer till men Gbg blir självklart 1:a hands valet . Men jag offentliggör nog inte vad det är förrens allt e klart osv. Alltså får ni vänta typ 9 månader om ni vill veta :D

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade vän nu blev jag nyfiken, va har du nu kommit på att du vill plugga till?:) Tell me .. hihi!

2010-10-27 @ 00:31:56
URL: http://missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0