Sköna helger gillas =)

Chenso .

 

I onsdags blev jag glad för på kvällen kom mamma & pappa hem från veckan utomlands . De droppade in på kvällen och hade en kasse med choklad , chips , Pepsi och massa gottigt till mig med sig :) Gull . Faktiskt saknat dem lite förstås under veckan även om det varit väldigt skönt med ett hus för sig själv också . Min mun gick som en jag vet inte vad när de kom hem haha ! Va väl tvungen o prata av mig när vi inte setts på en vecka ;)

 

Torsdagen var jag jätte shoppingsugen . Pappa o jag tog en tripp till A6 . Var lite grejer jag spanat ut där . Mysiga vinterstövlar , svart partyväska , skinnleggings , strass ring , söta siden trosor och lite annat smått & gott är nu mina . Nöjd vart jag . Det viktigaste jag köpte kanske ändå var ett rosa band . Det borde vi alla göra =) Sen blev det jobb på kvällen när jag kom hem . Love it !

 

Sen har det vart en lugn helg . Skönt och behövligt . Fredagen var Nina här , vi såg Idol.. det sög dock så vi va väl inte jätte koncentrerade på de ;P En del grillchips , ostbågar & cola slank ju ner iaf . Mumsigt . Gillar våra myskvällar !

 

Lördagen , igår då ,  blev det Anneberg ute hos Emma med Angelica . Tjötade mest hela kvällen.. och kollade "Bounty hunter" och spelade Nintendo . Vi åt även upp Emmas godis , stackarn ;) Ska gottgöra detta . Jag var hemma kl 05 i morse nånting . Ringde en del folk inatt haha , tyckte jag va trevligt =) Sov till kl 14 , sen har det vart slösöndag ftw .

 

Slänger in lite bilder från fotograferingarna jag gjort här . Är verkligen svårt att välja ut några som man gillar.. finns ju så många o välja bland . Men väldigt roligt är det tycker jag =) & jag längtar till nästa gång . Fotografen min är så rolig att jobba med . 2 timmar känns lätt som 15 min . Man kan klicka på bilderna så ser man dem lite större .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0