Nina 24/7 weekend haha :)

Söndagskvällsmys ! :)

 

Delade turen i tisdags gick toppenbra.. jobbade med ett gäng sköna människor som gjorde mig såå glad ! Att vara på jobbet var ett enda stort nöje hela dagen , gilla . Grät av tårar för att jag fick skratta så mycket . Love it . Sen satt man visst uppe hela natten på msn haha . Gick o la mig vid 05.. jisses . Hann krama mamma & pappa hejdå för de stack till Madeira mitt i natten .

 

Onsdagen var man en aning trött därför .  Detdär storslagna som jag hoppades på skulle hända då är sparat till en annan dag inom en snar framtid förövrigt ;)

Torsdagen var dagen då jag började dricka kaffe på riktigt , haha . Tog bilen till Jönnet för en ny fotografering , i studio denna gång.. så roligt ! 2 timmar blev det där tror jag , tiden rinner iväg men det är såå kul ! Me happy . Efter det stack jag till A6 en sväng o kollade runt . Köpa presenter bl.a. Middag på IKEA självklart med , oså en mjukglass :) Sen ner till stan för en god fika med Mia & Juliah på ett konditori i stan . Så längesen !

 

Fredagen upp o jobba igen , slutade 13.. sen drog Nina & jag strax till Husqvarna . Hade en skitbra kväll i lägenheten där . Åt massa godis , varma mackor o drack lite vin.. mysigt ! Sen skjussade en söt vänlig Rasmus in oss till Jkpg :) Snöade lite ! :O Blev dans på O´learys..  rolig kväll.. allt händer oss :D Top Model och Vitlök ;) Sen hem o slagga . Blev väckt mitt i nassen av ett spännande samtal ,... Nina tyckte jag blev lite föör exhalterad haha :D Sen sov vi vidare efter 5 glas vatten .

 

Lördagen packa ihop allt , o sen fara hemåt . Kalas hos brorsan för flickorna.. Julia har fyllt 11 och Cassi 7 . Där var syrran med familj och farmor o farfar ... massa tårta och mys med fin familj . Love love love . Var där några timmar.. sen möttes Nina & jag på Disney pizzerian häri Mbk ;) Beställdes hem 2 sorters omåttligt goda pizzor som vi avnjöt till myskväll hos Nina , avverkade säsong 1 av Solsidan.. för roligt ;) Sen övernattning där .

 

Söndagsjobb idag.. tog 2 minuter från N till jobbet , smidigt . Gick kalasbra , slutade 13 . Hem till N igen och en promenad i solen . Sen till mig en stund o kolla bilder från Miami , midsommar i Halmstad m.m.m. Nu värmer jag upp mitt svinkalla hus.. har käkat vitlöksbröd och druckit varm choklad . Nu blir det lite Sex and the city boxen och sen somna fint ikväll . Världsklasshelg :)

 

Hörs i veckan , puss

 

 

 

 

 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0