Höstligt

Hopp , måndag igen =)

Förra veckan blev ju bara bra sen . Promenix med Mathildakusin en dag o sen myskvällsmat med moster & ytterligare en kusin . Onsdagen var stora fikardagen då Emma & jag satt på Thimons några timmar för välbehövligt tjejsnack och chailatte... sen en liten shoppingtur och ytterligare fika med Lisa , Mathilda & Nickholina . Kollade även in Lisas nya lya en sväng.. så fint så . Sen Elsies för kvällsfika innan Carro slutade och vi åkte hem till henne en stund o kollade massa bilder av dem vi tagit . Fredagen blev mycket lyckad med tjejfest hos Angelica med goa tjejer: Emma , Emma G , Emelie , Cicci & Jane.. väldigt trevligt.. och så Rosenström på det . Haha . Jösses ! Rolig kväll men nu lär det dröja ett vääääldiiiigt bra tag innan det blir Hotell Högland igen måste jag säga.. finns ju helt klart bättre ställen :P Sen behöver man ju inte ta 180 spänn i inträde heller.. herregud ! Vi somnade så gott hos Angelica sen men måste säga att dagen efter var jag knappt vid liv . Fick bli riktigt lugnt därhemma , hade verkligen inte pallat nåt annat .  Söndagen blev det inget Jkpg tyvärr men desto mer kalas ! Kul o träffa delar av släkten jag inte sett på evigheter . Massa tårta och gott bjöds det på . Och jag har en sjukt söt kusin som heter Kim =)

 

Idag är det underbart höstväder igen så det blev en promenad med pappa . Nu har jag slöat lite o ska precis gå ner o sätta på en kopp te och kanske äta en macka sen väntar promenad nr 2 med Nina . Sen lägga sig skapligt ikväll antar jag för imorgon jobbar jag delad tur 07-14 & 16-20 :) Sen på onsdag hoppas vi på att nåt riktigt bra händer ;) Men det är min alldeles egna hemlis .

 

Klem

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0