En rastlös själ

Har inte nåt speciellt att uppdatera med här i bloggen just nu . Det har varit mycket lugnt på sistone och så var även helgen . Torsdagen - fredagen förra veckan var jag ute hos syster och sov över . Väldigt mysigt ! Varit lite barnvakt till godingarna . På fredagen drog syrran , jag & Nina iväg till Jkpg en sväng.. även det mycket mysigt :) Haha , käka massa korv & glass på IKEA är ingen skit ;) Och gud vad flummig jag blev , helt otroligt . Det är mest Nina som har den effekten på mig haha :D Sen blev det godis & en väldigt sen löprunda ;) Lördagen var jag (dra på trissor) bara hemma för en gångs skull . Jag behövde lugnet . Jag slängde ihop en mycket trevlig tacogratäng som jag bjussade på.. sjukligt vad gott det är ! Sen bara mera lugnt.. kolla in mina serier . Nu är man nästan lite rastlös pga allt detta lugn . Så nu längtar jag tills på fredag ;) Då blir det party med flickorna mina . Kommer bli så kul ! Kolla in Rosenström på Högland , faktiskt . Lördag kan det bli dejt med nån vän . Söndag Cultural Care jobb i Jönnet , vara intervjuare ;P Sen kalasa lite hos Mathilda kusinen (16 år idag förövrigt , grattis !) .

 

Idag sken solen . Härligt . En sväng till stan med mami&papi . Det bjöds på god kycklingsallad & lite stim . Sen långpromenad & hälsa på och gratta Mathilda en sväng . Morgondagen är oplanerad . Onsdagen in till stan för att förhoppningsvis träffa både 1 , 2 och 3 bästa vänner . FIKA ! Sen bara en liten dag sen är det fredag .

 

Jag tror att storslagna saker händer nästa vecka förövrigt ;) Den som lever märker <3

 

I all min rastlöshet & väntan har jag förövrigt webshoppat litegranna.. väntar på att följande ska trilla ner i brevlådan nu närsomhelst:

 

Armband med klara kristaller (Snö of Sweden) , Parfym Can Can (Paris Hilton) LUKTAR SÅÅÅ GOTT TYCKER JAG , Mascara Hypnôse (Lancôme) .

 

Klart slut . Tjipp o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0