Vetlanda :D

Jaha , nehe , jaha... då ligger man sjukt mycket efter här ! Igen :P Nedläggning av bloggen nästa?

 

Orkar inte ta allt men det har la hänt en hel del grejer :) Vad är värt att nämnas ? Varit i Eksjö ytterligare en helg :P Festade med Emma & Angelica i A-berg... sen aah , splittrades vi kan man säga haha ! Men det var ju skojjigt det med . Eksjö stadshotell fick sig en titt ... och sen efterfest som bara den . Kul kväll .

 

Förra veckan fick jag ÄNTLIGEN träffa Amanda igen... var ett par månader sen sist.. INTE OK !! :) Så jag åkte till Vetlanda o hälsade på minsann . På torsdagen . Skulle stannat över dagen bara.. vi gick på stan o myste lite , sen drack kaffe med henne + hennes pojkvän + hans polare . Sen gick vi o tränade på nyöppnade Friskis , ett jättekul kondis & styrke-pass.. svettigt o kul ! Sen vankades det supergod middag till oss när vi kom hem som dem hade lagat medans vi tränade , det kallar jag service ! Haha . Inte vilken mat som helst heller.. så underbart gott ! Fläskfilégryta med ris, sallad med nån go creme fraiche-röra, vitlöksbröd, sparris inlindad i bacon och cola till det... MM MM MMH !!! ;) Där har vi en kille som kan laga mat ! Efter det spelade vi några matcher bowling på WII:et och det var väldigt kul :) Då bestämde vi jag skulle stanna tills morgondagen.. och det var en himla tur det... för Amanda o jag hade så mycket o prata om så vi råka sitta uppe till 05 på morgonen .

 

Fredagen skulle jag åkt hem . Men nej , vi sket i det också :D Istället hade vi slappmorgon i pyjamasen med god frukost framför tv:n och mys . Sen åkte vi till Friskis igen och gick på "dans" haha.. flummigt . Sen gjorde vi iordning oss lite , fick låna kläder och allting haha . O sen blev det förfest hos en Eric :P Väldigt trevligt med rosévin och frågesport ;) Sen blev det utgång på Vetlanda Stadshotell... haha .. MYCKET spännande ;) Bra kväll.. bästa på länge till o med . Vetlanda alltså.. haha.. snart åka dit igen :)

 

Resterande helgen var sen lugn och väldigt mysig . Hihi .

Och nu har det blivit snökaos ! Tyvärr . Kommer varken fram eller tillbaks haha . Skulle åkt till Oslo igår , men det blev självklart inställt :( Bajsskit ! En liten tur till Eksjö iaf i Måndags har jag hunnit med :P Och ikväll tog jag mig en liten tur till kusinen iaf . Temys som vanligt.. choklad/chili = mumma ! Sen skulle vi göra marängswiss oxå.. det gick sådär :D

 

Och nu längtar jag tills fredag som bara den ... måste tiden gå såå sakta !?? :O Men den som väntar på nåt gott ! :) Thaikäk blir det då bannemig... och massa annat superbra ! Hihi .

 

Och på lördag fest någonstans ? För nu kommer ju lönen in på kontot i helgen.. haha.. katchiiing ! :P Jag hoppas det blir i JÖNKAN . Vi får se , vi får se . Kommer hur som helst bli en helg i världsklass , inga tvivel på den :P

 

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0