Snart...

Halleli , hallelå .
Klockan närmar sig 21 snåret och jag slappar lite på rummet . Mitt fina , mysiga rum som nu är rättså tomt ! Jag har städat och plockat och haft mig väldigt mycket de senaste dagarna och ska ta det sista i morgon . Ska bli spännande att träffa Jana , som den nya aupairen heter , på fredag . Kan ju inte ha mina grejjer utspridda överallt här då , funkar ju inte =) Är dock rättså jävla dålig tajming att hon kommer just denhär helgen eftersom mina tjejor ska till San Fran och jag inte kan följa med pga detta . Gaaaaah !
Menmen.. nu tar jag en dag i taget och kämpar på det sista här så ska det nog gå bra trots allt .

Sjukt pirrig är jag inför allt som nu komma skall framöver och då menar jag först semestern här och sen Sverige :D Saknar mina hjärtan därhemma och snart ses vi . Oj oj oj , vilken känsla det kommer bli ! Längtar tills jag står där på Landvetter och får krama om mamma och pappa ! ♥ Sen står en hel sommar framför fötterna och jag är glad att få tillbringa den i Sverige.. för svensk sommar är speciellt härlig tycker jag och nu har jag inte fått någon sådan på 2 år . Bara ett par veckor efter min hemkomst är det midsommar också och det är la dags att börja planera snart antar jag :)

Onsdag imorgon och halva veckan har gått . Helgen som passerade var mycket bra förövrigt . Spenderade ganska mycket tid med Ture , det blev lite film och MYCKET godis i fredags.. lördagen tog vi en promenad till Parkway Plaza och kollade i affärer och efter det drog vi ett gäng till downtown för o kolla in pilotjackor haha.. sen blev det thaimat och en bio med massa popcorn & cola - "Kick Ass".. helt okej :) Sen mitt i natten blev det ett ryck till Seven Eleven för meer godsaker och sen blev det LOST-maraton.. så jäkla spännande :)
Söndagen kom bästa Lara och hämtade mig... blev banan/valnöts kaka från Starbucks och lite Vitaminvatten i bilen ... körde upp till Carlsbad där vi träffade de andra tjejerna och kollade in "the flowerfields" däruppe . Har man sett en blomma , har man sett alla hehe . Vi tyckte det var lagom skoj men nu har man sett det också . Drog vidare för jättegod lunch på Panera och sen värsta glasstruten på det ! Solen sken som bara den... blev även en stund på stranden senare :)

Vädret är underbart... 30 grader cirkus hela veckan... ganska skönt tycker jag . Det är väl det som kommer svida hårdast med att återvända till Sverige igen... kan man inte få ta med sig vädret hem ?


Snart där :) Om exakt 1 månad för att vara precis ,..
Janni ♥

Kommentarer
Postat av: fuck you i am from småland

Aaah va härligt!! :D

Ja det är klart att man saknar folket hemma. När du kommer hem har jag precis fyllt 23 bast. hehe! Då blir det party party! Här hemma är våren på G, vissa dar är små kyliga och grå men du kan ta med dig värmen från san diego!! haha! Nu har jag bott i Växjö ett år och pluggat turism men jag ska flytta hem nu i slutet av maj. Så i sommar blir det mkt häng i jönköping ;) kram

2010-05-05 @ 20:25:28
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0