1 dag kvar..

Jahopp , då är tiden inne... I morgon är sista dagen på jobbet och aupair-livet är över . I morgon är dagen som man har gått och väntat på hur länge ? I`VE BEEN LOOKING FOR FREEEEEEDOM liksom ! Haha . Och nu är den här ! Jag klarade det :) På tisdag är det 1 år sedan jag såg mamma och pappa senast och lämnade Sverige... känns ganska overkligt . Nu när man ser tillbaks undrar man vart tiden tog vägen ? Men jag är sjukt nöjd.. galet mycket vad man har lärt sig om livet , sig själv och allt möjligt under detta året.. otroligt nyttig upplevelse vill jag säga . Glen sa så mycket fina saker om mig häromdagen och det värmde verkligen i hjärtat.. kommer sakna dem .

Så nu har jag ett par veckor kvar i San Diego att göra lite vad jag vill med :) Ska njuta av solen som bara den och glassa lite . Har invaderat Tures rum med allt mitt bagage som står lite överallt haha.. gud vad jag har för mycket grejer.. undrar hur jag ska lösa det ? Ska bli så skönt att flytta ut ur detta hus ! Ingen mer som säger att man måste vara hemma kl 22 eller 23 på kvällen.. inte behöva gå upp runt 06 tiden varje morgon längre.. inga mer regler.. ingen som ska hålla på ! Ja , mina vänner.. ni vet vad jag snackar om när jag säger hur fri jag kommer känna mig . Den nya aupairen har redan lämnat värdfamiljen.. :O ? Första dagen fick hon ett 5 sidor långt papper med regler och annat laffs . Jag undrar hur sökandet kommer fortsätta och ska följa med spänning hehe..
Hon hann inte se så mycket här men förra helgen tog jag med henne till PB iallafall och det blev frozen yogurt och promenad på Boardwalken . En jäkla massa Hollister och Victoria´s secret shopping blev det med efter det . Möttes upp för middag på IHOP med Ture och Oskar.. min värdmamma ville tydligen dock inte att hon skulle träffa piloterna ännu men de e la klart man ska bryta mot reglerna redan första helgen haha ?

Jag vill till Seaworld , Six Flags , San Francisco och en massa annat innan jag åker hem .. allt detdär man aldrig hann.. hur ska jag lösa det ?

Söndag , söndag... helgen har varit bra... jobbade lite kväll i fredags och lite på lördag morgon med . Rätt slappt så det var skönt . Gick till Ture igår när jag slutade och det blev lite fest med piloterna vilket va trevligt :) Idag har vi la mest sovit och så.. följde med och kollade lite fotboll och solade i gräset .

Längtar tills i morgon kväll när jag är fri :) Längtar tills onsdag när det blir massa Lara häng . Hon är för bra ! Och på torsdag ska visst Oskar ta med oss och flyga en sväng , häftigt kommer det bli !

Puss och kram


Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars ? I could really need a wish right now .
Jag önskar att det inte vore så komplicerat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0