Hej då Cali

Lara hackar på mig igen för dethär med blogguppdatering , bäst att lyssna på henne ! ;)

Och nu är det såhär att det blir sista blogginlägget här i USA också... imorgon sitter jag på flyget hemåt Sverige .

 

Det är så mycket blandade känslor just nu . Glad ? Ledsen ? Glad ? Ledsen ? Glad ? Ledsen ? Inget jag kan förklara här... mycket jag inte kan förklara här.....

 

Me so tired .

 

Vad har hänt sen senast ? Mycket ! Men dagarna flyter liksom ihop till en enda smet när man är ledig såhär , var dag känns som lördag haha !

 

Lite fest , film , bio , skratt , gråt , middagar , pool , sol , foton , prat och en massa massa mycket mer ...

 

Gjorde en ny upptäckt häromdagen vilken var "Jelly beans" som finns i en mängd olika och konstiga smaker . En liten godisböna som kunde smaka allt från "buttered popcorn" till "strawberry cheesecake".. kul att bara ta en o sen gissa smaken . Christmas came early this year . Haha .

 

Blekte tänderna också i förrgår på Parkway vilket va ca en timme av plågor , helt skakig o stel i hela käften efter att ha behövt sitta där vid en liten lampa och le som en idiot . Men "kul" var det... eller .

Och naglarna har nu också fixats . Lite skoj .

 

Tjejerna tog med mig till Seaworld idag . Vädret va riktigt schtek !!! Brände våra axlar . Var riktigt kul att se den nya showen "Blue Horizons" och även Shamu förstås . Och alla fina delfiner och massa andra djur :) Tack tjejer... vi ses snart igen !!

 

Väldigt väldigt snart får jag krama om mamma och pappa på Landvetter och då kommer hela kroppen fyllas av lycka ! Ser inte fram emot flygresan.. den kommer kännas så lång...

Äntligen lyckats fixa mina resväskor det blev PRESSA och ge bort resten så nu är jag redo .

 

Har inte så mycket mer jag vill eller orkar tillägga här just nu . Mitt hjärta är lite ledset . Och jag känner mig helt utmattad .

 

Vi hörs från Sverige nästa gång :)

Janni

 

Kommer sakna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0