Västervik

Haft en kalashelg i Västervik med Angelica & Emma . Toppen från början till slut :)

 

I fredags drog bilen iväg och jag passade på att sova lite i baksätet haha . Sen kom vi fram , det blev en glass och att sätta upp tältet i storm och i stenig mark.. kvinnor kan !!! Vädret var senare helt okej och vi kunde sitta ute när vi var i ordning gjorda och dricka vin , käka chips , lyssna musik och prata strunt :D Senare blev det taxi till stan och utgång på Palladium vilket var grymt och det var fullpackat därinne . Träffade på lite Nässjö och Eksjö folk :) Blev sen Donken och ett dopp i havet (i puttad med kläderna på , yippeykayee) . Mycket rolig kväll !

 

Lördagen var vädret riktigt illa , regn & åska och gud vet vad . Hade sovmaraton i tältet . Sen blev det konstigt nog uppehåll med solsken under 2 timmar då vi passade på att sätta oss på restaurangens uteservering o käka lite innan vi gjorde oss klara för kväll nummer 2 . Som tur var fick vi inget mer regn på oss :) Angelica fick den smarta idéen att vi skulle sätta oss i lusthuset på campingen o chilla lite o det gjorde vi.. riktigt gött ! Kom 3 söta små barn som hade fångat minigrodor i en hink som pratade med oss o förgyllde kvällen :p Senare blev det taxi igen och bara massa spring på stan denna kväll och senare körde festen vidare "uppe på berget" innan det blev läggdags :)

 

Söndagen blev det nerpackning av tält osv... en runda till Lager 157 och käk på en thairestaurang i stan , himmelskt ! Samt fyndade jag ett par fina skor på skorean innan vi drog hem . Hemma i Mbk på kvällen o då blev det lite dator innan det var dags för o lägga sig... upp tidigt och jobba jobba jobba vilket jag gjort sedan dess . Förutom igår då jag var ledig .

 

Övrigt som hunnits med har varit en myskväll hos världens bästa syster i måndags med gosbarnen och tacos .

Igår blev det en sväng till Carro o kolla in hennes nya lägenhet o snacka massa :)

Oså träna träna träna .

 

Idag har jag en massa grejer att ta tag i och fixa med . Spännande ! Har kommit in på skola men försöker med lite annat med då jag är confused... framtiden är 100% oklar just nu och gillar inte alla dessa val . Men det löser sig för jag har mina idéer ;) Nu blir det jobbansökan , ut o springa , sen jordgubbar .

 

Mår förövrigt bättre än på riktigt länge vilket känns fantastiskt , äntligen gamla glada J igen :)

 

 

-Längtar 

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0