Värmebölja

Har hänt en massa sen sist , mer eller mindre inte haft en lugn stund... här är det fullt upp med att träffa folk från förr och att njuta av sommarvärmen på hög nivå . Har varit mkt trevligt ! Haha , får inte en lugn stund är väl allt jag kan säga här :P

 

Har iaf umgåtts lite i Malmbäck , och hängt i Eksjö en del . Min bil tar mig vart jag vill ;) Schtek i Klappa med . Och umgås lite med ett gammalt gäng :p Fredagen drog jag & Mandy till Jönnet och hade det gott på Piren m.m. Och Twin city blev det även senare . Fick också träffa söta stoffelajnen igen efter mer än ett år.. bäste ! Lördagskvällen blev det mys med Agnes som räddade kvällen , och mig . Satt ute på trädgården o drack vin o käka vindruvor o pratade... sommarvärme på kvällen o det blev öltält med . Hur mkt folk som helst så det var najs . Hotellet blev det med o efterfest på frog ;) Och Statoil hihi .

 

Söndagen var värsta myset ! Köpte kall cola o en glass o sen drog vi och badade i A-berg jag & Agnes :) Och även vid Stenbrottet som var sjukt coolt och klippigt ;) Lär vi göra om ! Kul hade vi . Blev världens godaste käk på Sunrise i Eksjö med sen . Jag gillar sommarlivet !

 

Idag har det varit stugan som gällt och där sitter jag nu igen och skriver i mörkret . Mammas födelsedag och hon är världens bästa ! Vi har käkat lax & jordgubbstårta :) Wille & Tess är för söta . Syster & jag tog en promenad innan , med henne kan man prata om allt <3

 

Dags att sova !

Hej

 

 

Erik Hassle - Standing where you left me

 

Det som inte dödar dig gör dig starkare .

 

Janni

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0