Falkenberg

Jahopp , bloggen är utdödende p.g.a AWESOMENESS . Sån sjuk jävla sommar ! :)

 

 

Har mest irrat bort mig i vad som hänt på sistone meeeen.. det som finns närmast på näthinnan just nu är iaf:

 

En dejt med Frida H i torsdags som var grym ! Blev glass o tjöt på Akropolis och sen inhandla gott från Hemmakväll o mysa till det hos henne.. going ! Kollade "the box" och "500 days of summer".. död på första filmen verkligen , den andra var ok . Men gott sällskap hade jag ju iaf så man ska inte klaga :)

 

Fredagen tog Jane & jag en vända på stan , trevligt som alltid ! Sen bar det vidare till Anneberg för min del . Där hade jag mys med Emma , Andreas & Liam och filmen "remember me" vilken gillades . Oså bjöds det på god mat och godis med såklart . Toppen ! Lite vilda diskussioner blev det oxå haha ;)

 

Lördagen var det dags o åka in till Jönköping igen för mig & Mandy... solen stekte o vi satt på piren ett bra tag o pimplade vin . Sen kom det några nötter med . Satte oss inomhus en stund . Senare blev det Centrum , vilket jag kände skulle bli lite B , men oj vad fel jag hade . Kan ha träffat min drömman därinne ;) Med sådana ögon kan man nog få hela världen tror jag . Haha , tss . Grym kväll och jäklar vad dans ! Och vad glad man blir ^^ Huskvarna , tjalalala .

 

Söndagen var man helt i koma av trötthet men blev senare iaf bad i Klappa med moster + kusin och sen fortsatte vi med grillning o kortspel på deras altan.. gott :) Kvällen slutade senare mindre bra , med det tårfylldaste telefonsamtalet någonsin förmodligen , men men men jajaja .

 

Måndagen - Onsdagen befann jag mig i Falkenberg , Halmstad & Ullared med min underbara familj... finns inget som slår den ♥ Grilla marsmallows , äta gelehallontårta , busa , bada , sola & shoppa m.m. Mårten tycker om att sjunga "en randig katt gick ut en natt på aftonpromenad" när vi är ute o promenerar haha ! Marika slingade mitt hår.. tack , bra . Mamma är tokig i Mc Donalds coca cola glas med vin i . Och pappa är naturligt snygg . Jessica letar hotpants . Tess är galen i skor och Wille har ett Star Wars svärd . Klart slut ! Riktigt mysiga dagar 

 

Torsdag idag och jag har jobbat . Det var underbart ;) Haha . Yes ! Sen har jag skypat o varit ute o sprungit den dagliga löprundan.. det luktade sommarregn :) Sen har jag även packat ihop allt inför Västervik dit det bär av imorgon med girlsen.. Fredag-Söndag . Kommer bli grymt !!!

 

Pusshey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0