Roadtrip Helsingborg/Halmstad

I fredags begav jag mig till Vetlanda . Satt och tjötade med Amanda & hennes mamma , en massa trevligt snack . Sen drog A och jag vidare mot Helsingborg med bilen för hennes pappas 50 års fest . Där var hela Albinsson släkten typ och massa annat folk.. fick dricka och äta hur mycket vi ville , fanns inhyrd bartender och liveband .. cheeses ! Det var sjukt kul :) Dagen efter var vi ganska sega men framåt kvällskvisten körde vi vidare till Halmstad för att partajja lite till . ALLT har väl hänt oss denna helgen haha . Bl.a har jag fått min stortå uppköttad av en glasskärva så det pissade blod överallt . Detta hände inne på hotell Mårtensson där vi var ute , väldigt kul förövrigt och massa folk . Hände massa sjuka saker denna helg men är för trött för att orka skriva ner allt . Det värsta var la tån och när bilen flög in i en häck haha ! Bjussar på ett litet videoklipp iaf.. så det får la tala för sig självt I guess :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0