Februari är på g och sommaren är här :)

Jahaopp , då har ytterligare en vecka passerat förbi och imorgon är det den 1:a Februari :)
Det kan man inte tro . Sitter just nu ute i solen vid poolen och solar med min sötnöt och livet kan inte bli bättre . Känns som sommarväder nu och äntligen kan man sola igen . Dags att börja jobba på brännan inför Miami ju , visst Nina ? :) Gud vad jag längtar !

2 helger har passerat förbi sedan jag skrev sist . Förra helgen blev det lugnt på fredagen eftersom jag jobbat kväll och var ganska trött . Lördagen blev det lite Lucky Chinese och sen glass på Fashionvalley med Ture . Där träffade jag sen Lara & Frida med för ett kort Au-pair möte innan vi skulle hem igen och jobba . Jag jobbade 18-23 ca . Har jobbat en del helg på sistone och kan inte säga att det är jobbigt "jobbvis" men lite surt är det ju . Sen kom han och hämtade mig igen och det blev bara chill hela söndagen .

Veckan har mest varit vanlig helt enkelt . Lara och jag skulle börja med våra studier lite smått haha . Har 36 timmar kvar att plugga . Så vi åkte på en flummig "måla med vattenfärger" kurs häromdagen vilket var mkt roande hahaha . "Och hon hade en hästryggsäck... FML!" Undrar hur många internskämt vi hann med där :P Men vi kom på en AWESOME grej att fixa detdära på på ett lite smidigare sätt för att vi är så bra som vi är ;) Varje torsdag i vår blir det Lara & Jannike häng och det gillar vi haha . Efter denna "lektion" tog vi istället våra specialdesignade Starbucksmuggar och satte oss och njöt där istället .

I fredags jobbade jag sent igen grrrrrh . Men sen blev det lite häng med Ture iaf :) Lördagen hade jag en riktigt effektiv dag , lite stolt nästan haha ! Gick upp hyffsat tidigt.. åkte o gjorde lite ärenden på Target & Michael´s . Sen drog jag till gymmet och tränade . Sen duscha o skynda iordning för o möta upp flickorna på IKEA . Gick runt o provade soffor o köpte massa godis :) Lite köttbullar blev det förståss med tillslut.. ljuvligt . Sen skulle jag strax åka till Rutan , Lara´s värdmamma o klippa mig . Blir alltid nöjd och har alltid en trevlig stund där haha . Sedan dess har jag umgåtts med Ture . Mycket IKEA choklad har det blivit . Jag tog även med mig min scrapbook för att pyssla lite medan han pluggar men koncentrationssvårigheter har jag visst . Just nu har jag det hur bra som helst här ute i värmen och tänker inte röra mig ur fläcken på ett bra tag . Endast för ett dopp i jacuzzin isåf :P

Februari , Februuuuari .. välkommen ! Har längtat efter denna månad . Jag vet inte varför det är så speciellt men det kan vara för att Januari alltid är min hatmånad . Och Februari är en kort månad och jag har mycket att se fram emot denna månad :) Så fort lär det gå . Och närmare och närmare hemkomsten kommer man .
Festsugen är jag just nu och har varit ett tag , så det passar ju bra att det blir lite avskedsfest för några av piloterna på fredag ! Sorgligt också men . Natalies födelsedag också så det blir ut att äta med familjen Holder innan :)
/Hastalavista

Kommentarer
Postat av: frida

sommaren är här? de va väl liiiite å ta i janni?P

2010-02-02 @ 09:00:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Jannike

meeen fridulf då , jag överdriver väl aldrig ;) om man jämför med Sverige har vi det iaf ganska schtekigt här haha

2010-02-04 @ 03:10:05
URL: http://yankaline.blogg.se/
Postat av: Nina

Hei!:) Jeg skal kanskje på helgetur til San Diego i mai, og lurte på om du har noen anbefalinger til hva jeg bør se mens jeg er der?:)

2010-02-07 @ 20:35:16
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0