Jag saknar...

Jag saknar:

* att få en riktigt stor mamma eller pappa-kram
* god frukost , mörkt bröd och goda pålägg
* svenskt lösgodis
* att bara sitta i en soffa och hänga , fredagsmys vid tv:n
* en mindre stressig tillvaro , människor som kan njuta av livet
* min egen säng
* familjen & vännerna , men det behöver jag väl inte ens skriva ?
* att få tända ljus
* grönt gräs
* att bara kunna ta mobilen o ringa någon utan att behöva tänka på att det är natt där när det är dag här och att det kostar multum
* att slippa gå runt med ett pepparspray vart jag än ska haha
* att människor ser lite bra ut , har en klädstil och inte ser ut som hoboes överallt
* tryggheten där hemma
* sovmorgon !!!


Jag saknar inte:

* kyla
* min håla där det inte finns något att göra och där tiden verkar stå still
* att se människor leva sina liv i samma mönster
* Nässjö och Eksjö


Jag har:
* underbart kul på min fritid
* solsken nästan varje dag
* en underbar stad i närheten
* hur mycket som helst o välja på att hitta på när jag är ledig
* äventyr runt hörnet
* kärlek
* goda vänner
* en Jeep Grand Cherooke till låns som går väldigt bra ;)
* varit tvungen o nypa mig i armen många gånger för att inse att jag inte drömmer ibland
* nära till allt
* fått se så mycket
* lärt mig så mycket
* hittat vem jag är och vem jag vill vara
* uppfyllt ett flertal av mina drömmar !


Kommentarer
Postat av: lára

det är awesomeness på det!

2010-01-10 @ 03:24:27
URL: http://laue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0