You can stand under my umbrella

Shit man , det har varit en BLÖÖÖÖT vecka !!!

Inget man är van vid här i San Diego direkt . Jag har njutit en del av det och har varit ganska mysigt o skönt o hålla sig inomhus o lyssna på rusket . Men nu räcker det . Tornadovarningar o fallande palmträd . Och min bil har fått stå hela veckan.. förutom när jag kört barnen till skolan . Nästan lite löjligt när man ser hur ovana de är vid körning i regn här och visst har det varit mycket regn på vägarna ibland men nu är jag trött på alla "var försiktig förmaningar" och puttinuttande haha .
Som tur är har Ture varit så snäll och kört runt hit o dit hela veckan , annars hade jag ju varit helt isolerad här i huset ffs . Haha , jag hade dött annars . Nu ser man hur glad man ska vara över att man får ha sin bil här . Sen igår la också min mobil av så jag har varit onårbar . Samt att bilens alarm och lampor flippade ur så den har varit inne på service idag . Allt på en gång hehe . Skitdag .

Annars det senaste har det varit mycket träning på gymmet och det känns skönt :) Mycket häng med folket vilket gillas . Härom helgen drog tjejerna o jag till Boomers igen o hade lite skoj . En rolig fest med holländarna och co för ett tag sen med där det blev beerpong och massa guitar hero . En mysig söndag med flickksen i La Jolla har jag också avklarat och picknick till solnedgången . En bio "Youth in revolt" med grabbarna . Lara joinade familjen Holder en kväll på middag och det var awesome.. massa flum . Mycket tid med Ture som vanligt och vi har även börjat hänga lite mera hemma hos mig vilket är skoj :) Häromdagen drog vi till Fashionvalley och jag köpte mig en ny laptop.. en Macbook och jag älskar den ! Nina & jag har bokat biljett till Miami för en veckas semester 13-20 April.. längtar så sjukligt mycket redan !!!! I måndags var det helgdag här och jag fick ledigt.. hur skönt var inte det då ? Nu är redan helgen här igen och det blir nog ganska lugnt... umgås mest =) Ser fram emot att det snart blir Februari . En kort men händelserik månad kommer det bli . Väldigt mkt roligt som händer och tiden lär gå fort . Jag har inte lång tid kvar här nu . I måndags hade jag varit här i 8 månader så nu är det verkligen nedräkning på gång . Jag är lycklig ! Samtidigt lite ledsamt ändå... det är svårt att förklara . Men det jag kan säga är att jag ångrar inte 1 sekund att jag tog steget och åkte hit . Vad mycket jag har vunnit , det är värt allt i världen för mig <3

Idag skypade jag lite med Marren & syrran .. måste bara säga att det var kul :D De var nyfikna på många grejer och det var jag oxå hihi . Ska bli så kul o snart träffa er alla därhemma snart igen ! Åh vad jag längtar .

Miiwh , jag vill gå på konsert . Justin ? Hehe . Favoritlåt just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0