Inga konstigheter =)

Vart ska  man börja ?

Jo , får väl börja med att säga att allahjärtansdag blev en stor succe´. Eller ? Haha . Ture & jag var som sagt på bio - Valentine´s day . Det som var mest roande var dock inte filmen utan han . Vad ska man säga ? Har aldrig sett/hört någon "lida" så mycket under ett biobesök.. fick hålla för ögonen på honom ibland för så "hemsk" tyckte han att filmen var hahaha... medans jag satt o skrattade & log i jämte . Haha , sjukt skoj tyckte jag att detta va... medans han mer tyckte "I can´t believe I´m sitting here!" . Jag skrattar fortfarande åt saken .

Annars har det mest varit chill och häng med vännerna . Lara fyllde år förra veckan... grattis stumpan :) Så gjorde även Edris . Så i lördags blev det lite party borta hos Edris , Oskar & Johan vilket va trevligt . Vi fick träffa de nya piloterna & även ett gäng med danskar . Prinsesstårtsätning blev det också tack vare Julia & Frida som hade fixat :) Tyvärr var båda två väldigt krassliga så de joinade oss inte så länge men kul att de kom ! Detsamma med Lara & Jonte som tittade förbi en liten stund då det var Jonathans sista kväll här i SD :( Festen dog sen ut ganska snabbt då några skulle dra ut.. inget jag kände för den kvällen .

Söndagen hade vi au-pair möte oförskämt tidigt (11:00) nere i downtown typ . Skulle spela Lasertag , vilket var förbaskat skoj !! :) Tur att man har Lara i gruppen , förövrigt är våran grupp ganska lam haha ! Efteråt mötte vi upp Frida & Julia för att umgås ännu mera . Blev Horton Plaza och en promenad i downtown . Hittade statyn med sjömannen och hans dam bl.a . Senare blev det Lasertag igen , men i El Cajon , Lara & jag var ju så taggade på det så vi tog med Ture , Edris & Johan till Boardwalken o körde lite igen . Det gillade dem ;P

Denna veckan är la mest lugn skulle jag tro . Slutar tidigt 3 kvällar så det är ganska najs ! Redan onsdag idag oxå och ett steg närmare helgen :) 

Puss & Hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0