Julen snart här :)

Seeeg man är här .

 

Lite av vad som har hänt det senaste:

Trevlig shopping dag i Ullared med familjen, jätterolig tjejfest hos Angelica med en liten Högland utgång på det,  jobbat massvis, hängt med nära och kära, Jkpg shopping med mamma & pappa + julbord, julmys, julklappsletning och mys med friends igår på A6 :)

Hade en väldigt lugn helg nu den som var... inget Gbg blev det utan jobb och lite sånt ist .  Måste vila upp mig nu inför julhelgen och allt . Dessutom är det examensparty hos Jane imorgon... sen en dag kvar , sen julafton ! Och sen min födelsedag.. och då blir det party igen :) Längtar ! Blir tårtmys hos mig först med lite vänner som kommer... sen på mer fest nånstans... lutar åt Nässjö faktiskt...allt annat blir så krångligt..  och så utgång . Bryr mig inte så mycket om vart vi hamnar faktiskt för huvudsaken är att jag har några av de allra bästa där :):):) Ska också jobba 4 timmar på morgonen både julafton & juldagen.. men det är soft och gött med lite storhelgs OB :D Sen är det snart nyår... och den ska tillbringas i Göteborg iaf ^^ Kommer bli så bra och jag är så glad !

 

Vi får se när vi hörs :) Out of motivation... och mycket att stå i såhär i juletider...

 

Mys på nu alla ! :) MERRY MERRY CHRISTMAS

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0