Gott nytt 2011

Idag har jag varit inne i stan och bl.a fikat med Carrut ! Chai-lattemums ! Var väldigt trevligt och jag fick en jättejättefin födelsedagspresent , huuur gulligt ? =)

 

Nu är det bara 2 dagar kvar av 2010 !!! :) Ett år som har varit övervägande bra men också delar som varit jäkligt tuffa ! De jäkligt tuffa bitarna hörde till USA-livet kan man väl säga . Och litegrann till Svensson-livet med . Men också sjukt många bra bitar ! Jag är nöjd med året . Men väldigt glad över att man är på hemmaplan igen faktiskt ! Det kan bara bli bättre ;) Sen tror jag också att sommaren 2010 var den bästa någonsin typ... så himla mycket kul man gjorde ! Längtar tills våren nu =)

 

Och jag ser så mycket fram emot fredag och nyårsafton ! Avenyyyyyyn here we come ! Med fina brudar :D Sen väntar en mycket spännande händelse på mig också men det är inget jag kan avslöja här ;) Nåt jag längtat efter ett bra tag nu och som ska bli sjukt roligt och bra ! ;D Ge mig fredag ! Snart hoppar vi på bussen Amandy och jag... mot äventyr !

Jag älskar Göteborg ! Jag tror att efter nyår blir det såhär: Jag skiter i Oslo och satsar på Götet istället ! Kan inte bli annat än succe' ;)

Har också ett bra nyårslöfte... nu JÄVLAR alltså !

 

Nytt år - ny start... och jag ser fram emot 2011 som tusan ! Det kommer bli ett väldigt bra år , det är jag helt säker på ! d;

 

GOTT NYTT ÅR !

Var rädda om er . Puss & kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0