Barnvaktsmys

Hejhopp :)

 

Helgen blev bra sen... väldigt lugn & skön . Fredagen bara "va" jag och gjorde ingenting . Sen fick jag va fylletaxi senare litegrann , intet ont anandes :) Lördagen blev det finfrulle o lite häng med gott sällskap . Senare kände jag för att hitta på nåt kul . Var lite sugen på utgång eller nåt i den stilen men kvällen slutade i Anneberg hos Emma & Andreas i deras nya fina hus som de precis håller på o flytta in i . Såå himla bra kommer det bli :) Där var också Angelica och vi 4 myste hela kvällen fram tills småtimmarna med massa snack , godis , chips , vin och WII-dueller ;) Så himla mysigt . Oh vad ni är bra !

På söndagen trodde jag att jag va ledig .. men fick meddelande om att en tjej va sjuk så jag fick hoppa in o jobba lite i Jönkan... så det var bara att ta sig in dit... men inte ledsen var jag för det.. tycker det är skitskoj :) Så lite intervjuat blev det .

 

Nu hela måndagen och tisdagen har jag varit ute hos syster & Mårten och myst och sovit över . Har barnvaktat Wille & Tess lite och hämtat dem på dagis båda dagarna... snällare och sötare barn vet jag inte var man hittar !? Stjärnorna =) Tänk att de redan strax fyller 5 och 2 år hihi . Vi har haft det så mysigt ! Igår tog jag , syrran & Tessan en liten sväng till Sävsjö med.. kollade på lite olika Outlets o grejjer och hittade faktiskt en superfin jacka för bara 200 spänn :) Idag har jag varit i NÖ en sväng.. blev en Thimonsfika med Marren som jag inte träffat sen i somras... det var kul o tjöta lite måste jag säga ! :) Chailatte med , det är grejer !

 

Nu väntar jag på helgen . På fredag blir det ULLARED och julklappshopping... med mamma , pappa & brushan . Jag gillar't ! :) Lördagen hoppas jag det blir fest med lite flickor ... ska jag äntligen få gå ut i Jkpg som jag tänkt nu i typ 4 veckor !?? Haha... den som lever märker :D

Men mest av allt längtar jag till helgen efter denna .  Åka till min lilla stjärt i Gbg ;) Hurra ! Längtar så mycket...

Sen är det ju närapå jul efter det . Och jag fyller år !

 

Janni

 

 

 

p.s

Jag har införskaffat 2 klänningar till julfester/jul/födelsedag/nyår . En från Vila som är en tubtopp i grått leopardtyg upptill och svart tyg nertill.. jättefin och festlig men har tyvärr ingen bild på den . Och från Nelly klickade jag hem den på bilden , passade på när det är fri frakt och jag googlade fram en rabattkod :D Sen är bara frågan vilken man väljer till vilket tillfälle =)

 

 

 

p.s igen:

Jag har oxå julpyntat min Macbook haha... ungefär såhär... fint va ? :D

Vi firar nu i Dec också 1 år lyckliga tillsammans.... aldrig ska jag svika MAC (;

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0