1:a December

Välkommen December :)

 

Idag är det den 1:a Dec alltså ... och det tror jag blir en mycket mysig månad med lucia, jul, födelsedag, nyår och allt annat kul som väntar! Klart man njuter EXTRA mycket i år av allting eftersom att det för ett år sedan var San Diego och palmträd som gällde för hela slanten . I år blir man chockad av massa snöööö och allting som hör till . Kallt som attans och ja... mörkt ! Men inte ska man klaga inte :) Det här ska bli riktigt mysigt ! Idag sken solen på morgonen så då passar jag jämt på o gå ut en promenad så man får i sig lite D-vitamin och annat härligt . Mamma o jag ska väl baka lite julmys nu snart i eftermiddag.. sen måste man ju kolla in adventskalendern ikväll.. och även försöka hitta nånstans på nätet där man kan kolla Victoria's Secret Fashion Show som rullade på amerikans tv inatt.. ett måste att se det ikväll :) Nystädat och lite ommöblerat på rummet med.. och en julstjärna i fönstret har jag fått ;)

 

För övrigt är mitt liv lite "hemligt" just nu haha . Det händer lite roliga och spännande saker :) Ingenting man kan berätta om här dock tyvärr . Ingenting jag heller vill berätta om just nu . Den enda som vet ALLT är Emma det :) Och det är bra ! För Emma och jag vi är så lika på många sätt och vi förstår varandra... och det är så skönt att ha någon som man kan bolla alla sina tankar med.. och man vet att det stannar där :) Igår hade vi mysfika i stan .. lyxade till det lite med prinsessbakelser och så diskuterade vi våra olika dilemman och sånt just nu . Den som lever får se hur det blir , men hursomhelst så blir det nog kanon till slut ! ;) Efter det hämtade jag kusinen min på Brinell och vi drog till simhallen en runda och simmade & bastade.. så skönt i kylan :)

 

Helgen som gick var helt okej den med . Mys i fredags.. hihi.. tacos , godis , film och massa bra blev det ! Gillar ! Sen bar det vidare med buss till Vetlanda . Där shoppade jag en fin jul/nyårs-klänning som jag spanat ut i Eksjö förra veckan men som inte fanns i min storlek där... men nu köpte jag den :D Sen hem till Amanda & Johannes . Senare på kvällen blev det partyparty . Skulle gått ut i Jkpg men vi kom tyvärr aldrig så långt utan stannade där ist då vi hade så kul på förfesten . Utgång o grejer sen ! Och en jävla kväll slutade det senare i där ingenting stämde :( Aldrig varit med om maken . Men men ... NU är det bra iaf . Lever , och mår bra igen :P Söndagen låg man död till kl 18 haha ... sen kom världens bästa Mårten och hämtade mig där jag höll hus och skjussade mig lite hit o dit , vi köpte oxå en familjepizza och drog sen hem till han & syrran där mamma & pappa med var . Och sen hem lite senare =)

 

Redan torsdag imon .. veckan hittills har gått så snabbt ! Imon blir det en jobbkväll med Linda som jag ser fram emot :) Sen är det fredag . Då finns det en person som fyller år ;) En stjärt ! Haha :D Så kanske bär det av västerut för att fira denne under helgen och hitta på lite bus . Eller så får det vänta och jag blir hemma och hittar på lite annat , det märker vi :) Spännande spännande . Fått nytt löshår på posten idag med haha wohooo... äntligen.. nytt fint chokladbrunt :) Mitt gamla har jag haft i 1 och ett halv år och det har blivit så tunt... så nu har jag ett nytt bra och fint som jag ska sköta om lite bättre med . Jag tycker det är så fint med långt hår bara .

 

Nehej , men nu har jag en del att stöka med minsann :)

På återseende alla filurer . Hoppas ni får en mysig Decembermånad :)

Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0