Galenpanna

Jahopp.. haft en ledig dag idag vilket varit skönt :) I morse blev det lite hårfix så nu är man brunett med lite ljusbruna slingor typ och det tycker jag blev fint . Åkte därefter in till stan och mötte upp min älsklingsemma . Invigde nya skorna idag , awesome ! Älskar dem ! Fikade på Thimons uteservering vilket var bra skit . En glass blev det också senare och mysigt prat . En bil saktade in och stannade , vevade ner rutan . Inuti satt ett gäng danska killar som hade åkt vilse i jakten på Systembolaget (wtf gjorde dem i Nässjö?) . De verkade förstå oss väldigt bra medan det gick ganska så jättetaskigt för vår del att fatta vad de sa :D Bra jobbat ;)

På vägen hem hittade jag min andra hälft Nina i en busskur så hon fick hoppa in i pärlan ist och bli hemskjussad av mig :) Niiiice ! Saknat henne på sistone !

Sen bar det av till min moster för mys på hennes altan med mamma och kusinen . Fina grejjer ! Spelade Galenpanna och vi dog i skratt åt vissa saker .. sjukt kul !

 

Har precis snackat tele med Mandy nu . Hon är mycket omtyckt ! Tänker på dig ♥

 

Annars är jag lycklig lycklig för imorgon kväll får jag nog träffa min babydarlinghoneysugarcake , tihi = happiest girl ever ♥

 

Naathhsi


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0