I väntan på en sjukt bra helg

Gårdagskvällen på Akropolis måste jag säga var mycket trevlig med söta flickor och en pajk ! :) Nu är det bara denna dag kvar , sen taggar vi EKSJÖ hela hela helgen ;) Iiiih , vad trevligt ! Blir kul o se Eric Saade & Takida imorgon . Sen Darin på lördag hoho ! Och träffa ALLT folk man inte sett på huuur länge ? :) Fick lön idag med , hurra vad gott ! Och snickerskakan färdig , blev kalasgott !

 

 

Tidsfördriv:

 

Vilket land besökte du senast? USA

 

Vad har du på dig? Morgonrock ^^

 

Senaste köp? Cola och pommestallrik med tzatsiki på Akropen

 

Har du sagt "jag älskar dig" till någon denna vecka? Nej , dålig jag är !!!! Skärpning ;)

 

Senast mottagna sms? Hemligt ;P

 

Vad gör dig lycklig? Mycket !! Speciellt mina nära

 

Vad såg du senast på TV? Fråga Olle =)

 

Känsla? Pigg och taggad

 

Tatueringar? Nej , det blir nog inga heller ;)

 

Värsta egenskap? Kommer jämt sent i slutändan , även om jag haft hela dagen på mig

 

Bästa egenskap? Happyface

 

Det sjukaste du gjort? Ehm ? På rak arm så vet jag faktiskt inte =)

 

Dagens frisyr? Upptäckte igår att mitt hår faktiskt växt en bra bit på sommaren , wieee :D Idag kör vi på utsläppt & plattat

 

Dagens låt? Darin - Microphone ;) Tss

 

Favorit godis? Gillar allt närapå ! Alla säger att jag har konstig godissmak . Praktiskt , för då vill ingen ta det man har i godispåsen haha ! Jag tar det som ser kul ut ;) Choklad är annars fint !

 

Favorit maträtt? Thai - orange chicken !!!! Curry osv . Grekiskt - tzatsiki , klyftpotatis , grillspett osv . Yammie !

 

Ett bästa minne? Det lär ju finnas en triljon bra minnen . Jag gillar mitt liv ;)

 

Favorit glass? Ben & Jerrys , doh ! +Magnum Strawberry White . Och mjukglass med massa strössel .

 

Bästa TV serie? That '70s show gör mig mest glad . Annars just nu har jag börjat med True blood , lite sent.. jag vet ! Gossip Girl är najs . Och en massa annat .

 

Vilken färg på läppstift använder du? Använder bara läppglans och sånt och då är det ljusrosa

 

Chips eller popcorn? Chips

 

Pepsi eller Coca Cola? Jag älskar Cola :)

Har du fått parkeringsböter? Nej . Dock lite böter för andra grejjor , haha !

 

Vad sa du senast till vem? "aah , mmm , jaa , mmm" . Oops , lagom engagerad i mammas småprat :P

 

Ute eller hemmakväll? Beroende på humör och omständigheter . Båda är bra skit !

 

Sommar eller vinter? Sommar och San Diego väder ;) Vinter och snö är mys i December men det räcker .

 

Favorit blogg? Lite dålig på detta . Gillar Gynnings blogg , för hon är snygg ! Haha .

 

Guld eller silver? Silver , alltid

 

Går aldrig hemifrån utan? Inget särskilt faktiskt . Mobilen har jag nog för det mesta med mig , förutom när jag är ute och springer .

 

Sjunger du i duschen? Det händer ;)

 

Vad får du mest komplimanger för? Mina ögon , benen och rumpan haha .

 

Favorit städer? San Francisco , New York


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0