Myspys

Helgen var mycket bra :)

 

Fredagens höjdpunkt var barnvaktningen och jag fick bara ha hand om lilla Tess då Wille skulle iväg o leka med kusinen . Vi myste , lagade mat , vilade i soffan och var ute på promenad med vagnen . Sötaste gumman min ♥ Love my family !

 

Festen i Jkpg på lördagen var även den mycket lyckad och sjukt kul hade vi ! Jag , Nina , Lovisa och Linn körde hos Clara i Huskvarna . Det blev livat vill jag lova ;) Haha ! Riktigt go fest . Sen blev det taxi för utgång i Jönnet så klart . Clara & jag shakade på Karlssons medan de andra tog O'lerran för att de var lite minderåriga tyvärr haha ;( Men tack söta flickor för en rolig lördag ! Karlssons salonger var fullpackat och roligt hade vi hihi . Galen kväll !

 

Söndagen var helslapp . Sova länge . Senare häng i soffan hos Clara med alla . Käkade kexchoklad o kollade tecknat . Sen handlade vi cola & godis innan hemfärd . Väl hemma självdog jag i soffan :P

 

Ny vecka igen och denna är mest seg ! Vädret är inget speciellt o ha heller , men har börjat gilla läget . Dragit fram mina fina höstjackor/kappor ur garderoben och bestämt mig för att tycka att det ska bli mysigt med höst ! Är ute på små skogspromenader och trotsar regnet och blåsten . Bäddar ner mig med filtar och kollar filmer & serier . På kvällarna dricks det te och varm oboy & käkas mysiga kvällsmatar o pratas med mami . Tänder ljus . Myser på mitt rum och spenderar tid vid datorn och med mobilen för kontakt med mina favoriter ♥ Dom gör mig så glad och ger mig massvis av energi hihi ;) Och det är sjukt vad fina vänner jag har med , lyckligt lottad är jag !

 

Väntar mestadels på helgen . Eksjö stadsfest fre & lör , vad kan gå fel ? ;) Yippikayeee , jag längtar ! Kul vi ska ha !

Tills dess fördrivs tiden med fortsatt letande efter min önskade framtid i höst , träningen och allt det vanliga . Imorgon kväll kilar jag in till stan en sväng och tar nog en liten cider med vänner på Akropen . Fint det iaf :) Och på dagen blir det bakkalas , ska göra snickerskakor och bjussa päronen !

 

Tjing tjong - luftballong

 

 

Gulleflickan Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0