Fyrklöver

Jobbhelgen försvann och det känns skönt att ha den avklarad . Lite goa pengar rullar in iaf för en del o.b blir det ju :) Men sen hade en tjej på jobbet bytt dag med mig så fick jobba i måndags med och då var man lite trött efter allting . Somnade till ett par timmar på kvällen av utmattning haha , vaknade vid 22 tiden o va störtpigg ;) Hann med en promenad med pappsen tidigare under dagen med . Äntligen kan man gå normalt med foten igen efter min lilla skada :P Ska bli så skönt o komma igång med träningen igen !

 

Så idag var jag ute och sprang den vanliga turen återigen , loveli ! Sen blev det jobb på kvällen . Imorgon är jag äntligen ledig en hel dag . Så då blir det löpning igen och lite fix under dagen , sen drar jag in till stan och tillbringar kvällen med Angelica . Vi ska ha värsta myskvällen med massa gott och det ser vi fram emot :)

 

Sen är det bara torsdag & fredag morgon kvar att jobba . Bröllop på lördag vilket ska bli skoj , träffa Mia innan.. ska bli så underbart ! Inte sett min äldstaste vän på huuuur länge ? Sen får vi se vart det bär av efteråt för min del , hade tänkt mig nåt kul iaf .

 

Sen är det ny vecka igen , med mycket ledig tid skulle jag tro.. sen längtar jag till helgen där duktigt mycket , för då blir det nåt speciellt , wiee ♥

 

Sen helgen efter det är det stadsfesten i Eksjö vilket är tradition och kommer bli lika bra som vanligt :D Dags o fixa biljetterna nu !

 

Hittade en fyrklöver ute idag , liksom sprang på den haha ! Kanske är det nu min tur kommer ;)

 

:*

 

 

Me so happy

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0