Shopping i Borås

Det är Augusti !!!! 

Och idag är jag extra glad för jag är ledig och det blir en fet shoppingtripp till Borås . Ska bl.a kolla in Nellys outlet vilket blir spännande . Och jag vet en massa saker jag vill köpa ! :) JannikeGoesHappy .

 

Igår hade jag också en ledig söndag . Syster , Mårten , Wille , Tess och Bruschan kom på VÅFFELKALAS med mammas hemlagade jordgubbsylt . Himmelskt d; Syrran & jag hann också med en promenad i helschysst väder faktiskt .

 

Förövrigt har helgen varit lugn och skön och innehållit jobb . Åh , de är så gulliga på jobbet :):):) Man blir så otroligt glad och varm i hela hjärtat . Imorgon blir det back to work igen . Jobbar även hela den kommande helgen , delade turer . Bra pengar :) Tror jag visst är ledig på torsdag , då hoppas jag att jag får träffa Emma .

 

Snart snart snaaart ska jag få träffa min favorit ♥

Denna månad kommer även Lara & Frida hem till svensk mark igen och det tycker jag om !

 

Piiiis

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0