Klädpåsen som åkte med hem :)

Då var man hemma igen efter en heldag av shopping . Är väldigt nöjd med dagen ! :)

 

Har velat åka till Nelly outleten en längre tid och det var tur att det hanns med nu för de stänger den 5:e Augusti . Hittade mycket fint därinne och hyfsade priser tycker jag med .

 

Tog här en liten bild på mina fynd men den gör väl inte speciellt mycket rättvisa dock ;P

 

Top/klänning med ballerinaskor från  Paprika , Kenza Wildflower sandaler , Bad Hair Day mössa , D. Brand denim jeans , randig klänning från Motel , chiffong klänning med volanger från Meteor Shower , jeans med spetsdetaljer från Only , svart top med skinndetaljer på axlarna från Only .

Mycket kul med lite nytt :D

 

Även köpt hårfärg o sånt till mitt hårprojekt som ska va klart till Ottilias & Dennis bröllop den 14:e iaf :) Och dukar , oljefärger och några penslar till mitt konstnärsprojekt ;) Wiie !

 

Dags för sängen och tagga jobb !

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0