Jobbelijobb helg

Liten uppdatering mellan jobbvarven :)

25 timmars arbete denna helg och har nu betat av 10,5 redan . Gott att det är så himla slappt på jobbet iaf och att i helgen är det världens bästa mamma Helena & jag som kör . Tog med mig Macbooken upp till jobbet och lite godispåsar , så blir de lite helgkänsla iaf haha ;)

 

Igår var en skön dag förövrigt . Hänkade på moster & kusinerna upp till Klappabadet för en fika i solskenet . 4 timmars jobb på kvällen och slutade kl 20 . Sen blev det hem o skynda i ordning sig för en viss pojk skulle ju komma på besök Finare lär inte finnas ! Han räddade min tråkhelg så nu är jag glaaad :)

 

Snart dags o bege sig mot jobbet igen för de sista 4 timmarna för idag . Wiiie !

 

Pusspuss/y



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0