Ingen vill veta var du köpt din tröja

Jaha , livet tar snabba vändningar och jag hänger väl inte riktigt med till 100 måste jag säga ! Tjena mittbena !

Aldrig slutar man förvånas helt enkelt haha ... men så tokigt kan det va ibland ;)

 

I fredags blev det en liten fest i Forserum faktiskt vilket ju inte händer alltför ofta så det var lite småroligt , hos Mackan =)

Lördagen skulle man upp i ottan , puuh vad jobbigt ! Men fick träffa min fina vän Mia och vi pratade & myste , gjorde oss i ordning till bröllopet hemma hos henne . Sen till kyrkan . Vigsel mellan Ottilia och Dennis och det var superfint ! Sen blev det firande hela kvällen med massa god mat och spex . Trevligt .

Söndagen blev det jobb i Jönköping ett par timmar så begav mig dit , kände mig lite småseg efter helgen men ändå förvånansvärt pigg ! Jobbade för Cultural Care (dra på trissor) på ett info möte och var ex aupair och fick snacka lite och sen hålla i intervjuer på engelska o grejer... gick skitbra & var roligt ;)

 

Sen nu är det ny vecka och det innebär löpning & träning varje dag . En sväng till mysiga Carroliijne i måndags som var mycket trevlig , godis & snack och vi har skaffat oss lite Londonhelgplaner . Sen håller jag på med lite jobbfix o sånt . Var inne i Jönnet idag.. wish me luck :) Hoppas hoppas . Sen blev det en jordgubbsmilkshake med kusinen ;P

Taggar nu till lördag som en jag vet inte vad . Fina Nina bjöd mig på fest så det blir asshake i Jönnet , yaeeyhj !

Fredag blir med mysig för då ska jag gosa ihjäl Wille & Tess o agera barnvakt ^^

 

Tack för det fina samtalet och de värmande orden , visste att du tyckte jag förtjänade de !

 

Kalaspuss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0