Las Vegas , Disney & Miami

Hej !

Jo , jag lever fortfarande :)
Är bara så otroligt mycket som händer just nu ! Förra veckan var det Las Vegas och Mandalay Bay som gällde i veckan . Inte så illa att få betalt för "semester" i Vegas med familjen på det schtekigaste hotellet och äta ute 3 ggr om dagen minsann haha ;) Ganska glassigt ! På torsdagskvällen fick jag även träffa Lara och hänga lite med henne i Vegas då hon & hennes familj hemifrån var där och semestrade . Perfekt tajming :) De bodde på Planet Hollywood som var ett riktigt coolt hotell tycker jag .
Just nu skriver jag från Disneyland och Paradise Pier där vi bor nu i 3 nätter . Kan vara sista gången jag är på Disney , vad vet jag :( Så ska ha kul nu och njuta av detta . Det är ju "the happiest place on earth" :) Ska bli kul !

Sen på Onsdag bär det av till Florida äntligen.... MIAMI ! :) Med min lilla Nina . Ska bli så kul o träffa henne och ha en loveli veckas semester tillsammans innan hon åker hem . Känns dock konstigt att hon sedan åker hem till Sverige utan mig.. och jag åter till San Diego . Men då har jag bara 1 månad kvar att jobba när jag kommer dit igen.. inte ens det :) 17:e Maj e jag klar och förmodligen stannar jag till 3:e Juni efter det... och glider runt ;) inget flyg bokat ännu vad jag vet dock så kan inte säga datum till 100 men skulle tro det . GALET vad skönt det ska bli med frihet snart ! Och jag längtar så efter er därhemma <3

Förövrigt är det bra här :)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

& du är så saknad här hemma,jag längtar så tills du kommer hem & nu är det inte så långt kvar, lovely :)

2010-04-08 @ 20:43:27
URL: http://www.missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0