Halloweenkostym ?

Hej !

7 punkter...

1 . Vill börja med att säga att JAG SAKNAR ER därhemma så otroligt mycket . Den dagen jag får komma hem och möta min familj på flygplatsen igen kommer jag vara världens lyckligaste :D Längtar ! Och att träffa alla underbara vänner igen . Ni är verkligen saknade ska ni veta !!!
Saknar mycket så mycket just nu ... det är tufft . Men Ture är iaf underbart söt och han räddar mig får jag verkligen säga .

2 . Dålig på att ta kort är jag just nu har jag kommit på . Det måste jag ändra på . Har inte tagit några sen Hollywood/Mammoth . Men det händer inte överdrivet mycket märkvärdigt för tillfället . Barnen går i skolan och det är vardag på full nivå och man lever för helgerna och sina lediga stunder . Får ta med kameran i helgen !
På fredag jobbar jag sent (22 tror jag) men sen ska jag skynda iväg på party med piloterna & co hade jag tänkt mig . Ska dra en liten vit lögn med så jag slipper ha bilen o va hemma redan 01:30.. nej , det går ju inte ;) Surprise surprise . Party all night long (?) kör vi på röstar jag för .
Lördagen får vi se vad som händer .. kanske följer jag med o kollar nån av barnens fotbollsmatcher för o va sneeeell . Sen blir det väl mest häng eller något med någon som vanligt :)
Söndagen blir det troligen en roadtrip till LA med Lara och de som vill ;) Fasen va skoj !! Fram me kameran haha .

3 . I söndags hade vi AP-möte . Innan dess käkade Lara o jag guacamole/bacon-burgare på Carl's jr . Haha.. vi mådde sådär efter det . Men det va värt . Sen drog vi o hämtade upp 2 andra au-pairer Sine & Liz som skulle åka med oss till Torrey Pines där vi skulle "hika" .. det blev inte mkt med det .. upp o ner för en liten backe typ och en promenad på stranden . Träffade en ny au-pair från Jkpg som heter Jessica och hon va väldigt trevlig .. kul med lite nytt , svenskt , folk =) Efter åkte hon , jag , Lara & Liz till Starbucks o avnjöt goda frappuchinos & en skön pratstund . Senare blev det en stund på "Kelly's" (en sliskig liten bar haha) med David , en ny pilotkille som heter Fredrik och "pappan" som vi kallar honom (en av de äldre studenterna som bor här med frugan & kidsen) . Vi tog nån öl och tjötade.. väldigt trevligt !

4 . Redan torsdag imorgon .. skönt de ! Idag har det varit SJUKT varmt ute . Varmaste dagen sedan jag kom hit har det känts som . Jag har nästan avlidit hehe . Jag brukar inte vilja klaga på värmen , men detta va extremt . Jag drack typ 10 liter vatten som bara slank ner . Ungefär 40 grader skulle jag tro .
Måndagen var en tråkdag... I Tisdags hängde jag & Lara lite på Parkway , drack våra nyttiga smoothies från Dairy Queen & provade Halloweenkostymer och på kvällen blev det gymmet med Ture . Idag har jag varit hos Ture igen under dagen när vi båda var lediga . Trötta som vi var så blev det en skön vilostund mest .. och jag tror jag somnade till lite :)

5 . Hmm.. Glen & Cindy är ganska nyfikna på Ture skulle jag tro . De frågar om honom nästan varje dag . Speciellt Glen haha . Bäste bäste Glen , han är helskön ! Han har ganska svårt för o uttala Tures namn och han har redan fått en himla massa smeknamn.. "Tupac" , "Sixpac" , "T-rex" , "TT" , "Tupe'" är väl några av dem som jag har hört .. haha . Och så säger han att han måååste komma hit så han får träffa honom snart . För det är viktigt minsann så han får se om han är godkänd tydligen haha . Hur ska detta gå !? :) Ture kommer tycka vi är helknas i denna galna familj .

6 . Igår fick jag höra "woow , your Au-pair looks like a swedish Barbiedoll" . Haha .

7. Ikväll ska jag lägga mig tidigt - gud så skönt . Vill ha helg nuuuuuuu .

Puss  &  hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig mega mega super mycket <3

2009-10-03 @ 23:34:42
URL: http://missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0