Biljard & Hiking

Heej .

Söndag idag ... och det har varit en skön helg . Den blev dock inte riktigt så som jag tidigare skrev . Inget The Killers och ingen fest . Men den har varit bra ändå .

I fredags när jag var ledig några timmar under dagen blev det Starbucks med Ture och sen hängde vi vid poolen o solade . Så sjukt varmt ! Fick hoppa i och svalka sig massa gånger för att inte smälta bort :) Och jag som inte ville doppa håret o grejer men jag blev ju nerdragen under ytan minsann.. dummis . Haha . Kom hem lagom till o börja jobba igen o såg ut som en blöt slickad katt eller nåt i håret . Tack ska du ha :D Menmen.. det blev en trevlig jobbar eftermiddag på jobbet.. bio med Nat.. "Cloudy with a chance of meatballs" . Slutade vid 18 . Senare blev det att hänga hos Ture igen . Vi "pluggade" mest .. eller han pluggade och jag försöker lyssna på allt han säger men fattar inte jättemycket.. komplicerade grejer detdär . Haha ! Ben & Jerrys såklart blev det med :) Sen somnade jag till lite innan alarmet ringde och jag va tvungen o fara hemåt . 

Igår hade jag en skön shoppingdag by myself . Nya skor & parfym blev det . Sen ringde Lara så jag drog till henne en liten stund . Innan vi återigen åkte till "the pilots" som vi får kalla dem när vi ska förklara för våra "mammor" haha .  Ture lagade mat till mig och vi kollade lite 2½ men . Sen gick vi över till Jontisch där det va lite fest . Tjötade och hade trevligt . Strax drog de flesta ut.. men jag, David, Markus, Ture och Lara drog och bowlade istället . Det va kul men jag va INTE jätteduktig den kvällen haha . Sjuka människor (Markus och David vill säga) . Jag fattar inte vart de får allt i från . Jag blev ju inte duktigare eller mer koncentrerad av att de skulle kommentera min rumpa hela tiden hahaha . Men en kul kväll hade vi . Sen skulle vi leta efter nånstans o köpa glass men allt va ju stängt ;/ Som tur var hade snälla David ett förråd i sin frys av vaniljglass som fick duga för oss . På tisdag åker han hem till Sverige.. kommer sakna honom.. en go vän :( Sen åkte jag hem o sov gott...

Idag ska Lara och jag käka en Mc Flurry tror jag.. eftersom vi inte fick det igår . Käka på Carl's junior blir det också vilket ska va riktigt gott . Sen drar vi och "hikar" med au-pair gruppen .. är säker på att det kommer va en del nya ansikten där vilket blir kul :D

Hoppas er helg varit fin ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0