Shit happens..

Hej och hå .

Skulle mest berätta att jag fortfarande lever . Har haft det sjukt tufft den senaste veckan och lite till och bloggen har därför varit det sista man tänker på att fixa med . Jobbiga problem med både privatliv och arbetsliv och självklart kommer ALLT det jobbiga på en och samma gång ! Många saker har verkligen förändrats på sista tiden och jag har varit så nere i allt att jag inte riktigt känt igen mig själv . För jag är ju inte mig själv om jag inte är glad ! Men jag tror att saker kommer ordna sig . På ett eller annat sätt . Jag har inget att förlora . Tufft är och har det varit men "det som inte dödar en gör en starkare" . Så tänker jag . Jag klarar det här . Jag tänker inte dra upp vad någonting handlar om här för det är alltför invecklat .
Tackar gud för Lara och Ture . Utan er hade det varit kört , det vet jag . Jag vet att ni finns där och hjälper och stöttar mig till hundra och jag är otroligt glad att jag har er !

Saknar min kära familj - Ni är bäst och jag älskar er oändligt mycket !
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Camilla =o)

Vi älskar dig med... Kramar om dig Stumpan

2009-10-19 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0