Lite av varje

Hola .

Lite snabb uppdatering... måste hindra att bloggen dör ut lix .
En blandning av skratt och tårar . Så kan man sammanfatta senaste tiden här i staterna . Eller här i vårt El Cajon . Blame it on the El Cajon . Helt enkelt . Sjukt mycket som händer just nu med allt som jag nämt innan , och ni som ska veta om det ni vet det . Mycket mer finns inte att säga här .

Måste säga att jag har underbaraste vännerna här borta iaf och ni är guld värda .
Lite av vad som har hänt det senaste är iaf:
Disneyland med familjen förra veckan... Sandy , Evan & Emma var med och vi bodde på Grand Californian Hotel . Det var himla mysigt och jag fick inviga Tinkerbell outfitten . Evan var klockren som Michael Jackson... folk överallt ville ta kort med honom haha ;) Åkte massa åkattraktioner och gled runt o trick or treatade . Sov över tors-fre och det var skönt med en liten liten paus från vardagen .
Har varit på Lakrits-jakt med Ture . Och fick även på Disneyland bekräftat att godiset i det här landet är värdelöst . Snart blir det IKEA igen !! =) Har promenerat lite kvällspromenader i mina kvarter . Något som borde göras oftare . Luften är så skön på kvällarna .
I söndags drog vi ett gäng till Balboa Park och gick en "haunted trail" vilket var SÅ JÄKLA KUL ! Rädda var vi fan allihopa men vilken kick man fick . Det va himla härligt faktiskt . Tur att man hade beskyddare . Jag hade never ever gått där själv vill jag lova . Sen blev det fruitylichious frozen youghurt som avslut på en bra kväll . Och ja.. sen blev det Bruno också , just det... ussssch.. fick gömma mig i kudden . "Whaaazap , I'm Brunooo" .

Idag har jag varit glad för fick träffa min Lara innan . Vi hittade ett mysigt litet litet Starbucks . Och drack pumpkin spice lattes.. yammie . Vädret ute idag har förövrigt varit såå härligt tycker jag . Nästan på vippen till regn.. sköna vindar och lite svalare har det varit och jag har verkligen uppskattat en sån dag för det händer ju inte alltför ofta här borta . Jag kände mig pigg på nåt sätt :) Lara är förövrigt världens bästa och guuu vad jag tycker om henne :)
Hon visade mig massa fina bilder från Island så nu har vi bestämt att jag ska följa med henne en gång när hon åker "hem" . Sen har vi också pratat mycket om mitt hår . Haha . Snart snart är det äntligen dags för mig att få bli brunett igen .. jag längtar så mycket ! Det är brunett jag vill vara har jag insett .. och vad folk har tjatat på mig . Det är ju bara Halloween och Tinkerbell som gäller först . Och jag ser så sjukt mycket fram emot Lördag !! Spoookisch . Fest och första utgången.. vilket inte är en dag för tidigt :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0