PB och Bar West

Hej där .
Helt klart dags för en liten uppdatering :)

Först måste jag börja med att berätta att Halloween var huuuur kul som helst ! Vi samlades hos Ture för o festa till det och det blev en riktigt lyckad fest . Alla var ju supersnygga (på sina olika sätt) måste också tilläggas haha ;) Vi kom aldrig ut någonstans dock men det blev en glidig efterfest . Jag hittade tårta i kylen , det blev en pizza från 7eleven , lite jacuzzibad och mycket musik . Haha .
Dagen efter va det en slappsöndag i vanlig ordning och det bästa med den var väl då vi åt obegränsat med Orange Chicken på 21th century buffét . Oh så gott !

Veckan har sedan passerat förbi snabbt . Lara har varit sjuk vilket verkligen har ogillats
:( Jag har varit med Ture varje dag nästan tror jag . I onsdags blev det att åka till Zoo:et med barnen.. lite trevligt var det . Hade aldrig klarat det utan Julius gps så det var ju sjukt bra att jag fick låna den :) I torsdags på kvällen var jag med familjen nere i downtown på en Broadwayshow.. nämligen Lejonkungen . Vilken var sjuuuuukt bra . Vilken show det bjöds på och väldigt häftigt var det.. imponerade blev vi alla och det var verkligen över mina förväntningar . Kul att jag fick hänga med på det :) Tures födelsedag var det också.. äntligen . Haha . Fortfarande inte kunnat ge honom mina presenter men det blir det snart ^^

Helgen har varit go ! I fredags blev det en skum bio "Men who stares at goats" . Bara namnet säger väl allt liksom . Men George Clooney var ju med i den dock :p Var ganska trött sen så det fick bli att åka hem o kolla lite Top Gun i sängen o käka chips haha . Men jag blev avbruten hela tiden av msn o telefonsamtal så det gick väl sådär för mig :)

Lördagen drog jag o Lara till PB för o schteka lite . Först tog vi en Frozen Yogurt och en promenad längs boardwalken . Mötte upp Karro & en ny tjej som heter Julia . Vi strosade runt lite och åkte bergodalbanan som finns vid Mission beach . Den var ju totalt livsfarlig haha . Hängde lite vid Wavehouse och sen blev det Fashionvalley . Mc Donalds stod på menyn . Sen upptäckte Lara och jag bokstavligen något "amaaaazing" inne på Victoria's secret.. hahaha.. sjukt kul :) Jag hängde lite på mitt rum sen innan det var dags för lite fest hos Vikkan & Marcus . Festfixar' Jannike & Lara i farten . Det var sjukt kul och senare blev det utgång (för 1:a gången på ett halvår eller mer för min del) i PB på ett ställe som hette Bar West . Ohlala ! Fett najs och mycket dansande blev det . Rejält mycket dansande haha . Väldigt väldigt kul hade jag mina vänner :) Tack för en kul kväll ! Taxi hemåt senare och någon efterfest blev det faktiskt inte för min del .. somnade väldigt gott och väldigt fort hihi .

Denna söndag kan sammanfattas i två ord: Uttråkning och frustration . Lika bra att snart slagga för dagen o låta nya veckan börja :) En bra grej hände igår som jag är ganska glad för . Jag tror att det kommer att bli bra...

3 dagar jobb denna veckan sen bär det av till Nina och Washington DC på torsdag i ottan ;) Ska bli så kul ! Och så otroligt skönt o komma härifrån ett par dagar . Kommer hem sent på måndag kväll . Nina o jag ska ta en Au-pair kurs i Baltimore som är under helgen . Ska bli så kul o få se nåt nytt och framförallt att träffa min underbara vän igen ! Ser verkligen fram emot det . Kommer sakna er här hemma . Hemma ? Sjukt att El Cajon nu identifieras som "hemma" för tillfället btw haha . Men det är ju inte så länge jag ska va borta ;)

Puss till dig




Kommentarer
Postat av: lára

visst var det en awesome helg, nu är jag frisk iaf så vi kan ses i veckan :)

2009-11-09 @ 19:06:33
URL: http://laue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0