Vilsna i Downtown

Då var ännu en helg över ... en långhelg nära på ;)

I onsdags då jag slutade tidigt fick jag tid till att uträtta lite ärenden . Det blev att åka till Parkway o inhandla lite födelsedagspresenter o även lite kläder till moi . Sen när jag kom hem tog jag äntligen tag i att städa mitt rum så nu är det riktigt mysigt igen.. kändes otroligt skönt när det var färdigt ^^

Torsdags va det Thanksgivingfirande och mormorn hade ju förberett för detta i flera dagar haha :) Så söt . Gott va det men typiskt nog hade jag känt redan innan under dagen att nåt inte stämde med mig . Kände mig svag i kroppen och hade inte nån särskild matlust så det blev inte mkt käkat för min del inte men trevligt va det ändå :) Vilade lite efter maten och senare drog jag till Ture . Vi och Maria drog till PB en sväng på kvällen o käkade lite grann på Miller's field . Tyvärr gick det inte ner många bitar av pizzan då heller men trevligt sällskap hade jag ju iaf ^^

I fredags var det då dags för "The Black Friday" som är en galen rea haha ! Den börjar mitt i natten så kl 04 drog mina värdföräldrar o mormorn iväg och jag började jobba med lite tvätt o grejer o slöade lite tills barnen vaknade ;) Eller till Mitch vaknade rättare sagt för Nat skulle ju fasen kunna sova ett helt dygn om man inte väckte henne haha . Jobbade till 10 och sen va jag tvungen o lägga mig en stund . Då kände jag verkligen att jag inte mådde alls bra . Min mage har varit i uppror !! Det har kört runt i den och den har låtit som ett monster minst sagt . Och inte mkt har jag kunnat äta . Jag vilade ett tag . Sen blev jag väckt av Ture som ringde och jag hämtade honom vid hans skola sen drog vi hem till honom och han var så söt o tog hand om mig . Det blev en kopp te , varmvattenflaska , värktabletter och vila i sängen . Såsmåningom mådde jag lite bättre så vi åkte till Parkway o shoppade lite o dela lite orange chicken :) Sen va det snart dags för mig o jobba lite på kvällen igen . Bara ett par timmar så slutade runt 22 tiden . Skulle senare åka o hämta pojkarna i Downtown . De hade ju parkerat en Mustang härutanför till mitt förfogande haha . Så jag drog lite efter midnatt och en viss person hade ju glömt ta med gps:en till mig så jag fick köra på lappar.. mindre lyckat ;) Så jag åkte förstås vilse ;S För Downtown är fan en djungel ! Haha . Men baby ledde mig till rätta och jag va inte så långt bort ;) Jag , Ture , Victor & Edris hoppade in i bilen o skulle dra hem lite efter 01:30 kanske . Vilken resa ! Kan säga att inte en kotte kunde vägen hem tydligen och vi var mer vilsna än någonsin . Eller alla trodde att de kunde vägen men alla trodde olika saker eller nåt liknande haha . Men shit vad kul det var . Dumma puckon i baksätet och en sovande i framsätet ijämte mig . En resa jag sent kommer glömma . Vi va väl back in El Cajon framåt 03 tiden o innan dess hann vi oxå med en YTTERST PINSAM drive-in på Calle's (Carl's JR) :D

I lördags, HÖR OCH HÄPNA : vaknar vi av ÖSREGN utanför rutan . 1:a gången det händer härborta sen jag kom hit ! Så mysigt så . Ture fick julkänslor tydligen o gick o satte på julmusik haha ^^ Sen blev det frukost med han , Johan & Idris på IHOP (International House Of Pancakes) . Det är standard ;) Något som oxå är standard är att Ture äter upp all mat som jag inte orkar äta , samt dricker upp min OJ (Orange Juice) haha.. toppen . När vi kom hem blev det några avsnitt av Gossip Girl o så :) Sen drog vi ut i regnet för ett jacuzzibad.. härligt härligt :) Sen blev det mer Gossip Girl , för det va så spännande haha , och badkar . Sen va det strax dags o åka ut till Lara där alla snart var samlade . Blev god mat som bestod av kyckling , sourcream o sallad bl.a . Och mest massa vindrickande o chill med "familjen" haha . Vi är för mysiga . Jag drack väl 2 glas cirka men sen kände jag mig nöjd.. tror inte min kropp orkat med mkt mer efter denhär veckan hehe . Ture & jag åkte sen hem ganska tidigt , trötta som vi var . Men tack för en trevlig kväll folks :)

Idag har det inte hänt mycket . En riktigt seg söndag ! Med en jäkla massa tankar hemåt då det är 1:advent och allting . Har känt mig ganska deprimerad och bara saknat min familj så mycket . Men så är det ju ibland .
Dagen började iaf med en riktigt god frukost på Denny's med Ture & Oskar . De va najs ! Sen har jag mest chillat lite , druckit smooooothie och hängt en liten stund hos min kära vän Lara  =) Är dock glad att dagen strax är över nu så att min ångest kan försvinna med den . Men är nöjd med helgen förövrigt.. mys och mycket tid med baby samt att träffa alla friendsen :) Moooooot December !

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0