Awesomeness

Hola !

Som vanligt har det hänt lite sen senast :) Blir alltid såhär , men jag har aldrig haft ett sånt här upptaget liv förut som sagt så skyller den dåliga uppdateringen på det ja .

Har bland annat tagit barnen till lite nya ställen bl.a "Chuck E. Cheese" som är ett ställe där man köper massa poletter o sen kan spela spel o vinna olika poäng som barnen sen väljer leksaker för . Häromdagen var vi oxå på "Boomers" som är nåt liknande men det fanns oxå rolig minigolf , gocart etc :)

I torsdags var vi ett gäng på IKEA med , alltid lika underbart !!! =) Köttbullsmåltiden slinker ju inte ner med några svårigheter direkt ;)

Har hängt på gymmet lite grann . Skypat en del med Mamma & Pappa vilket va längesen . Så 2 och en halv timme blev det i fredags . Loveli !

I lördags var det äntligen dags att åka till Ruth's salong och bli brunett :D Har jag ju väntat på ett tag . Otroligt skönt kändes det och nöjd blev jag . Ett stort plus att Ruth (Lara's värdmamma förövrigt) är så himla skön oxå haha :D Senare hämtade Lara mig o vi åkte hem till henne o började göra oss iordning lite . Det var nämligen snart dags för Karro's avskedsfest som vi skulle ha borta hos piloterna . Sjukt kul som alltid ! Och det blev PB och Bar west igen ^^ Ture hade varit i San Francisco under lördagen så han blev ganska förvånad över att jag hade brunt hår på söndagen hahaha .

Söndagen blev det pannkaksfrulle på IHOP . Najs ! Slappade hos Ture . Sen drog jag & Lara iväg o köpte lite gott ;) Innan vi skulle äta ännu mera gott haha.. vi och Frida , Cathlin , Victor , Marcus käkade på ett ställe i MiraMar . Sen kom också Karro & Julia dit och vi skulle alla gå på bio o äntligen se "New Moon" . Ooooooooh , vad bra den var ! Satt som fängslad i 2 timmar . Inte kul efteråt dock då vi var tvugna o ta avsked av Karro :( Hon kommer fattas oss !!

Nu i måndagskväll hände också nåt dåligt som ledde till något AWESOME .
Natalie blev sjuk på kvällen när jag jobbade och det var bara jag & mormorn hemma under natten . Jag skulle slutat vid 21 men jobbade över och sov i hennes rum o allt under natten . Så nu har mamman dratt av en hel del timmar från mitt schema denna veckan och jag är superlycklig haha :D

Skulle slutat vid 20 igår men fick sluta redan 17 . Då blev det tid för Ture , Ben & Jerry's glass & Gossip Girl hela kvällen :) Glass med "peanutbutter cups" . Trodde aldrig jag skulle börja gilla jordnötssmör o grejer men det har hänt alltså .

Idag är det onsdag men jag har fredagskänsla ;) Fick sluta redan 13:30 när jag egentligen skulle slutat 18 . Imorgon är det även Thanksgiving o jag jobbar bara 10-13 istället för 08-13.. Awesome . Ska hjälpa min kära grandma med kalkonen.. eller nåt.. haha :D Sen blir det familjemiddag och även Rachel kommer hit igen.. gott :)
Nu ska jag snart åka o göra lite ärenden på Parkway Plaza bl.a tänkte jag . Sen ska jag städa o piffa till mitt rum lite , det är verkligen dags nu haha . Blir nog mys . Sen blir det väl en sväng till Ture lite senare .

Längtar till helgen en massa med . Då blir det sjukt bra häng hos Lara som har FF haha ^^ 100% pure awesomeness kallar vi de .

Pusspusshej


Lara , Julia , Jag & Frida i Lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0