Valborgsfirande & Rosenström ;)

Sitter hemma o myser i soffan med nypoppade popcorn wooho ^^ Har en massa o berätta om här . Valborg och helgen som har varit HELT SJUKT BRA , bättre än bäst med underbart väder ;D Så tänkte göra det innan jag beger mig ut på en liten promenad..

Valborgsmässoafton drog jag in till Jkpg taggad för fest & firade =) Fest hemma hos Stoffe & Emma vilket va hur trevligt som helst ! En massa goa & glada folk.. 32 pers va vi visst haha :D Not bad . Hade jättekul ! Blev en liten utgång på Tvin med och party all night long..

1:a Maj blev det att ta sig hem till Malmbäck först o främst . Sen va det grill på Camillas mysiga altan på G :) Med mostrar & kusiner . Hann med och njuta lite i hängmattan med en kall öl , fiint ! Maten va jättegod och det va en himla mysig kväll . Blev lite kortspel med hihi .

Sen va det då lördag och dags för lite party i Eksjö . Blev till att åka in redan vid 17 tiden för o hinna med så mycket som möjligt där inne ;P Man va ju tvungen o gå ut hyffsat tidigt för o komma in o se Rosenström hehe . Vi förfestade iaf hos Alexandra vid "slottet" och det va skittrevligt ! Perfekt väder så vi alla kunde sitta ute på hennes veranda utan o frysa heela kvällen . Hade med mig Amanda & Angelica :) Såå najs o sitta där ute och njuta av kvällen och massa trevligt sällskap . Lekte lite roliga lekar med haha . Utgången sen va kul den med :D Träffa lite foolks ! :) Hihi . Dagen efter gick Amanda och jag till hotellet och åt frukost där ;) Gott gott . Rosenström & bandet vid bordet brevid haha :D


Jaaa , sjukt lyckade dagar måste jag säga :D Nöjd är jag haha . Hann till och med me att jobba igårkväll . Nu är det mycket som händer resten av veckan men en dag i taget....

På återseende ;*
Take care / YANKALAAJNEEN


Kommentarer
Postat av: - fröken stork -

JA! men hej!

Dig kommer jag ihåg! Du var jätte trevlig! =)

hade du kul hos stoffe? Gick du ut på krogen sen? Jag tappade bort min kompis och gick ut själv.. haha! Men jag hade skoj iaf! kram

2009-05-05 @ 20:53:42
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0