Avskedsfest

Hej hej hej :)

Resfeber just nu ganska mycket . Allt känns overkligt.. men spännande såklart . Imorgon ska allt vara packat o klart men det ordnar jag nog ;) Sen kommer massa familj o vänner o säger hej . Imon är det nog okej o börja lipa haha....
GAAAAAAAAAAAAAH .

I torsdags gled jag runt på A6 en sväng o handlade det sista . Köpte en miniminimini plattång bl.a , så söt :D Sen träffade jag mina underbara vänner Mia & Juliah och vi hade en långfika på Wayne's o tog massa kort me . Så glad att jag har er . Ni har och kommer alltid finnas där . Fick ett kuvert av Mia som jag inte får öppna förrens på planet.. spännande hihi . Sen satt jag på stationen en stund , mobilen ringde hela tiden så satt nog en timme o bara tjötade där hehe . Sen tog jag en buss för o åka iväg på min lilla date med hihi . Kollade film o hade hur trevligt som helst . Sötaste . Kommer nog leva på detta länge (:

Så igår va det dags för avskeds/födelsedags-festen i Eksjö . Blev väldigt lyckat faktiskt . Kom en hel del folk och så bara den bästa musiken på det ;) Kul o träffa er alla . Började lipa lite oxå förståss . När jag skulle krama om Amanda , Nina och David . AAAAH . Gud :'D Riktigt kul det sista sen när alla röjde loss inne på dansgolvet .. shit vad roligt det va ;) Dålig balans en gång med o föll som en fura.. jisses . Min arma arm ;P Lite efterfest blev det ju oxå haha . Men sen ringde Emma o sa att polisen va på väg till lokalen för ett visst stolpskott som kommit objuden hade börjat spåra ur o kastade glasflaskor i köket ? Gå och dö ! I övrigt har jag  inget o klaga på .. tack folket :)

Idag har det varit städning och en fet pizza , mmmm :D Sen hem o sova lite innan pappa o jag åkte ut till syrran . Varit där ikväll o kollat Eurovision o myst med massa gott . Wille somnade hos mig . *Börja lipa ännu mera* . Speciellt när Angelica ringde också för en stund sen . Gull . I will miss you !

Måste sova nu . Bilder oså kommer senare . Imorgon kommer bli en jobbig dag :( Hoppas söt kommer hit också , I like :)

Kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0