Fix fix fix

Dålig uppdatering då jag har väldigt mycket att stå i inför resan.. Kan inte fatta att det är typ 1 vecka kvar nu bara ! Den 18/5 bär det av mot New York . Lite resfeber har man såklart men gud vad roligt det ska bli :)
Dras just nu med en jobbig förkylning också men den börjar väl bli lite bättre nu iaf .

Det som har hänt i veckan är då detta:

I måndags när jag skrev sist blev det en promenad och snack med min bästaste moster på kvällen . Lycketorp - Bredstorpsrundan , en sväng som jag kommer sakna mkt när jag e borta tror jag :P

I tisdags blev det Nässjö för att fixa ett foto till visumpapper och beställa dollar & Visa-kort . Sen kom min vän Juliah från Jönköping för att ta en hejdå-fika på Thimons och det va väldigt mysigt :) Tack min vän . Sen fixade också Emma och jag med våran AVSKEDS/FÖDELSEDAGSFEST (hyra lokal and stuff).. Sen fixade Laxen och jag med tågbiljetter & hotell inför söndag-måndag då det bär av till Stockholm ;)

I onsdags kom syster och barnen hit . Det va väldigt mysigt och blev familjemiddag och sådant . Love you ! Sen blev det att sitta med de sketna visumpapprena ;P

I torsdags blev det lite slappning och sen jobba på kvällen . Msn o grejs på datorn d; Mera visum-fix .

Igår blev det hälsoundersökning i Bodafors vilket gick mycket bra . Fick låna bilen o åka in , så efteråt åkte jag till syrran . Lekte mycket med Wille och "pratade" med Tess :)  Sen fick syster & jag lite ensamtid tillsammans och var och åt på Sandsjöbaden . Fint ! Mycket gott va det . Fick ett gulligt halsband av henne som jag ska ta med mig.. gull ! Kvällen umgicks jag med päronen och kollade Talang & Berg flyttar in o shottade lite Baja Päron hihi.. gottigt . Hoppas det dödar bakterierna nu haha .

Idag ska pappa och jag ut o köra lite med farfars automatväxlade bil så jag får prova på hur det känns oxå haha . Sen kommer syster , Mårten & kidsen och vi ska till farmor & farfar o hälsa på . Sen ska storebror bjuda oss på hemmagjord pizza och flickorna Julia&Cassandra är också med förståss . Ska bli så mysigt ! :'D

Imorgon bär det då av med tåg från Nässjö kl 09:21.. först mot Örebro (där Jessica Laxen hoppar på) och sen mot Stockholm ! Ska bli riktigt kul ! Vi kommer ju hinna med o göra lite kul däruppe eftersom vi åker tidigt imon . På kvällen lär det bli relaxen på hotellet vi ska bo på med ;) Eftersom Jessica jobbar extra i Örebro på en hotellkedja så får vi bo asbilligt på ett jättefint hotell i Sthlm.. gööör najs :D Huvudsyftet med resan är att jag kl 09 på måndagen har tid på Amerikanska ambassaden för att få mitt visum . Hoppas det går snabbt där så man hinner med massa kul på måndagen oxå , gå på stan o lite så :) Har inte bokat nån hemresa än så det tar vi när vi känner för o åka hem . Du är bäst min vän som följer med mig !

Sådärja .. lite hektiskt och mycket nu . Men efter måndagen är avklarad så känns det mesta som klart . Då blir det till att börja med packningen.. ojoj . Sen på fredagen kommer våran fest och det lär bli skitkuuuul ;)

Hoppas ni har en bra helg ! Kram & pussen



WHOOOLIHOO ;)

Kommentarer
Postat av: mimmi

fyfan va kul, jag blir så sjukt avundsjuk! jag vill också åka nuuuuu!!! (a) lova att blogga massa där borta och njut sista dagarna hemma nu :)

LYCKA TILL !

2009-05-10 @ 16:30:19
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: - fröken stork -

Klart jag bjuder dig på jordgubbar! Det var så lite så! =) Okej, nej jag vinglade in på O´learys och var där en stund sen gick jag till evergreen och åt pizza! haha! Ja vi borde kört på en hemma kväll istället. Det hade nog vart lite roligare =D



Jag har faktiskt aldrig vart på twin.. Är det ös där? kram

2009-05-10 @ 20:14:15
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0